Šiuolaikinio curriculum aspektų raiška pamokoje

Authors

  • Nijolė Putrienė Kaunas University of Technology, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.43

Pagrindiniai žodžiai:

šiuolaikinis curriculum, curriculum planavimas, curriculum diegimas, ugdymas pamokoje, ugdymo programa

Santrauka

Curriculum planavimas ir diegimas šiandienėje mokykloje tampa inovaciniu procesu, tačiau Lietuvoje pamokų turinio, laiko, išteklių galimybės yra gana griežtai apibrėžiamos valstybinių dokumentų ir nusistovėjusių tradicijų. Dviejų gimnazijos mokytojų esė analizė parodė, kad jos įtraukia į pamokas nemažai šiuolaikinio curriculum aspektų, o stipriau jiems pasireikšti trukdo žema mokinių mokymosi motyvacija, laiko, materialiniai apribojimai bei nustatyti privalomi pasiekimų reikalavimai.

Author Biography

Nijolė Putrienė, Kaunas University of Technology, Lithuania

Kaunas University of Technology, Faculty of Social Sciences, Arts and Humanities, Department of Educational Studies

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-09-20

Kaip cituoti

Putrienė, N. (2017). Šiuolaikinio curriculum aspektų raiška pamokoje. Pedagogika, 127(3), 119–131. https://doi.org/10.15823/p.2017.43

Numeris

Skyriai

Straipsniai