Šiuolaikinio curriculum aspektų raiška pamokoje
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2017.43Pagrindiniai žodžiai:
šiuolaikinis curriculum, curriculum planavimas, curriculum diegimas, ugdymas pamokoje, ugdymo programaSantrauka
Curriculum planavimas ir diegimas šiandienėje mokykloje tampa inovaciniu procesu, tačiau Lietuvoje pamokų turinio, laiko, išteklių galimybės yra gana griežtai apibrėžiamos valstybinių dokumentų ir nusistovėjusių tradicijų. Dviejų gimnazijos mokytojų esė analizė parodė, kad jos įtraukia į pamokas nemažai šiuolaikinio curriculum aspektų, o stipriau jiems pasireikšti trukdo žema mokinių mokymosi motyvacija, laiko, materialiniai apribojimai bei nustatyti privalomi pasiekimų reikalavimai.
Atsisiuntimai
Publikuota
2017-09-20
Kaip cituoti
Putrienė, N. (2017). Šiuolaikinio curriculum aspektų raiška pamokoje. Pedagogika, 127(3), 119–131. https://doi.org/10.15823/p.2017.43
Numeris
Skyriai
Straipsniai
Licencija
Autoriaus teisės (c) 2017 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.