Į mokinių pozityvių tarpusavio santykių plėtotę orientuotos pedagoginės strategijos įtraukiajame ugdyme

Authors

  • Ona Monkevičienė Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.41

Pagrindiniai žodžiai:

įtraukusis ugdymas, pradinė mokykla, mokinių tarpusavio santykiai, pedagoginės strategijos

Santrauka

Straipsnyje analizuojama socialinė įtraukiojo ugdymo dimensija – specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių pradinių klasių mokinių tarpasmeniniai santykiai su kitais klasės mokiniais bei pedagoginės strategijos, kurios yra orientuotos į mokinių pozityvių tarpusavio santykių plėtotę. Aptariami du kokybinio tyrimo metu atsiskleidę mokinių pozityvių tarpusavio santykių plėtotės aspektai: a) natūralus SUP turinčių mokinių kitoniškumo priėmimas, matant jų gebėjimų bendrauti ir mokytis transformuojamumą, b) specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių įtrauktis į tarpasmeninį bendravimą, grindžiama socialinio panašumo ir įvairovės tolerancijos išgyvenimu. Atskleidžiami pedagogų taikomi pozityvių mokinių tarpusavio santykių plėtojimo būdai.

Author Biography

Ona Monkevičienė, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Lithuanian University of Educational Sciences, Faculty of Education, Department of Childhood Studies, Lithuania

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-09-20

Kaip cituoti

Monkevičienė, O. (2017). Į mokinių pozityvių tarpusavio santykių plėtotę orientuotos pedagoginės strategijos įtraukiajame ugdyme. Pedagogika / Pedagogy, 127(3), 87–103. https://doi.org/10.15823/p.2017.41

Numeris

Skyriai

Straipsniai