Ar pakankamas mokytojų dėmesys mokant žemus pasiekimus turinčius mokinius skaitymo strategijų?
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2017.38Pagrindiniai žodžiai:
skaitymo strategijos, kolegialus grįžtamasis ryšys, lietuvių kalbos mokytojai, matematikos mokytojai, mokytojų bendradarbiavimas, žemus pasiekimus turintys mokiniaiSantrauka
Straipsnyje siekiama pristatyti mokytojų, išbandžiusių Skaitymo kompetencijų ugdymo metodiką, refleksijų analizės rezultatus apie žemus pasiekimus (tarp jų ir specialiųjų ugdymosi poreikių) turinčių mokinių skaitymo pažangą. Refleksijos buvo analizuojamos taikant turinio analizės ir profesinės patirties apibendrinimo metodus.
Rezultatai parodė, kad skaitymo strategijų mokymasis padeda mokiniams siekti geresnių mokymosi rezultatų, tačiau mokytojams trūksta kompetencijų, kaip pamatuoti taikomų inovacijų veiksmingumą, įtraukti į mokymosi procesą visus, ypač žemus mokymosi pasiekimus turinčius, mokinius, pamatyti jų individualią pažangą.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2017 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.