Ar pakankamas mokytojų dėmesys mokant žemus pasiekimus turinčius mokinius skaitymo strategijų?

Authors

  • Viktorija Sičiūnienė Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania
  • Nijolė Toleikytė Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.38

Pagrindiniai žodžiai:

skaitymo strategijos, kolegialus grįžtamasis ryšys, lietuvių kalbos mokytojai, matematikos mokytojai, mokytojų bendradarbiavimas, žemus pasiekimus turintys mokiniai

Santrauka

Straipsnyje siekiama pristatyti mokytojų, išbandžiusių Skaitymo kompetencijų ugdymo metodiką, refleksijų analizės rezultatus apie žemus pasiekimus (tarp jų ir specialiųjų ugdymosi poreikių) turinčių mokinių skaitymo pažangą. Refleksijos buvo analizuojamos taikant turinio analizės ir profesinės patirties apibendrinimo metodus.

Rezultatai parodė, kad skaitymo strategijų mokymasis padeda mokiniams siekti geresnių mokymosi rezultatų, tačiau mokytojams trūksta kompetencijų, kaip pamatuoti taikomų inovacijų veiksmingumą, įtraukti į mokymosi procesą visus, ypač žemus mokymosi pasiekimus turinčius, mokinius, pamatyti jų individualią pažangą.

Author Biographies

Viktorija Sičiūnienė, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Faculty of Science and Technology, Department of Mathematics, Informatics and Physics, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Nijolė Toleikytė, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

The Faculty of Education in Humanities, Department of Lithuanian and Comparative Literature, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-09-20

Kaip cituoti

Sičiūnienė, V., & Toleikytė, N. (2017). Ar pakankamas mokytojų dėmesys mokant žemus pasiekimus turinčius mokinius skaitymo strategijų?. Pedagogika, 127(3), 37–53. https://doi.org/10.15823/p.2017.38

Numeris

Skyriai

Straipsniai