Tarpusavio mokymosi, grįsto skirtingais vaidmenimis, iššūkiai aukštojo mokslo organizacijos aplinkose: sisteminė literatūros apžvalga

Authors

  • Ego Widoro Jakarta State university, Indonesia
  • Robinson Situmorang Jakarta State university, Indonesia
  • Uwes Anis Chaeruman Jakarta State university, Indonesia

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2024.155.4

Pagrindiniai žodžiai:

iššūkiai, aukštasis mokslas, studentų bendraamžių konsultavimas, organizacijos vaidmuo, sisteminė literatūros apžvalga

Santrauka

Aukštojo mokslo studentams labai naudinga studentų konsultantų pagalba. Vis dėlto svarbu įvertinti ir iššūkius, susijusius su šios veiklos įgyvendinimu. Straipsnyje pateikiama sisteminė literatūros apžvalga, kuria siekiama nustatyti, kokią įtaką studentų tarpusavio konsultavimo įgyvendinimui turi vaidmenų aplinka, apžvelgiami ankstesniuose tyrimuose
nustatyti iššūkiai. Norint pasiekti iškeltą tikslą, buvo atrinkti ir peržiūrėti 28 straipsniai. Šiame tyrime nagrinėjami keturi pagrindiniai iššūkiai, susiję su studentų tarpusavio konsultavimo skirtingų vaidmenų įgyvendinimu, būtent: to paties lygio ir vienodos padėties; to paties lygio ir nevienodos padėties; skirtingų lygių ir nevienodos padėties; skirtingų institucijų skirtingų lygių ir nevienodos padėties. Studentų poreikiai pasirengimo laikotarpiu ir programos vertinimo pradžioje yra įvertinti kaip studentų tarpusavio konsultavimo iššūkiai, institucijoje nustatant to paties lygio ir vienodos padėties vaidmenis, o konsultantų atranka, atliekami pirminiai vertinimai, konsultantų palaikymas mokymais užtikrinant vienodą studentų įsitraukimą yra susiję su to paties lygio ir nevienodos padėties vaidmenų iššūkiais institucijoje.
Buvo nustatyti skirtingų lygių ir nevienodos padėties studentų tarpusavio konsultavimo papildomi iššūkiai, įskaitant institucijų įtrauktį, stebėseną ir vertinimą. Galiausiai skirtingų institucijų studentų tarpusavio konsultavimas parodė, kad vienintelis susijęs iššūkis yra studentų dalyvavimas. Taigi, labai svarbu, kad tolesniuose tyrimuose būtų sprendžiami šie iššūkiai kuriant studentų tarpusavio konsultavimo metodikas ir analizuojant jų veiksmingumą, siekiant gerinti mokymosi rezultatus.

Atsisiuntimai

Publikuota

2024-11-18

Kaip cituoti

Widoro, E., Situmorang, R., & Chaeruman, U. A. (2024). Tarpusavio mokymosi, grįsto skirtingais vaidmenimis, iššūkiai aukštojo mokslo organizacijos aplinkose: sisteminė literatūros apžvalga. Pedagogika, 155(3), 68–87. https://doi.org/10.15823/p.2024.155.4

Numeris

Skyriai

Straipsniai