Nuotolinio mokymo(si) iššūkiai po pandemijos: mokytojų rengimo gerinimo galimybės pasauliniu mastu
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2024.155.1Pagrindiniai žodžiai:
nuotolinis mokymas(is), mokytojų rengimas, pandemija, Lenkija, universitetų vadovaiSantrauka
Straipsnyje pristatomas tyrimas, kuriame dalyvavo studentai, būsimieji mokytojai (n = 104), ir mokytojai – rengimo programų vadovai (n = 7). Apžvelgiama abiejų grupių požiūriai ir nuostatos, susijusios su galimybėmis, kylančiomis dėl pandemijos sukeltų nuotolinio mokymo(si) iššūkių, siekiant po pandemijos gerinti mokytojų rengimą pasaulyje. Remiantis apklausos klausimynais ir interviu metu surinktais duomenimis, nustatyta, kad abi respondentų grupės šias galimybes iš esmės vertina kaip nuotolinio mokymo(si) priemonių panaudojimą mokymo ir mokymosi procesams keisti, taip pat besimokančiųjų bendruomenei kurti atsižvelgiant į pandemijos padarinius. Tyrimu nustatyta, kad studentai, būsimieji mokytojai, pirmenybę teikia materialiniams ir vaizdiniams internetinių priemonių aspektams, kurie, jų nuomone, galėtų būti lengvai integruoti į mokytojų rengimą ateityje, o programų vadovai pabrėžia etines ir aksiologines problemas, susijusias su nuotolinio mokymo(si) tęstinumu ir plėtojimu po pandemijos. Tai apima dabartinius iššūkius, su kuriais susiduriama rengiant mokytojus Lenkijoje ir už jos ribų. Taip pat šis tyrimas parodo, kaip tobulinti ir plėtoti mokytojų rengimą pasauliniu mastu po pandemijos.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2024 Alicja Korzeniecka-Bondar, Bożena Tołwińska, Katarzyna Borawska-Kalbarczyk, Marta Kowalczuk-Walędziak

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.