Vadovo lyderiavimo stiliaus ir kontekstinių kintamųjų sąsajos
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2024.153.4Pagrindiniai žodžiai:
lyderystė, vadovas, ugdymo įstaiga, kontekstasSantrauka
Šiame straipsnyje remiantis teorinėmis įžvalgomis ir atliktu kiekybiniu tyrimu su skirtingo tipo ugdymo įstaigų vadovais, nagrinėjama, kaip įvairūs kontekstiniai kintamieji (vadybinio darbo stažas, vadovaujamo kolektyvo dydis, ugdymo įstaigos dydis ir vietovė bei kt.) yra susiję su ugdymo įstaigų vadovų lyderystės stiliumi (padalytoji, adaptyvioji, bendradarbiaujanti). Tyrimo rezultatai rodo, kad prisiimamas vadovo lyderystės stilius nežymiai priklauso nuo kontekstinių veiksnių.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
Licencija
Autoriaus teisės (c) 2024 Rasa Nedzinskaitė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.