Vadovo lyderiavimo stiliaus ir kontekstinių kintamųjų sąsajos

Authors

  • Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Eglė Stasiūnaitienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Juratė Česnavičienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2024.153.4

Pagrindiniai žodžiai:

lyderystė, vadovas, ugdymo įstaiga, kontekstas

Santrauka

Šiame straipsnyje remiantis teorinėmis įžvalgomis ir atliktu kiekybiniu tyrimu su skirtingo tipo ugdymo įstaigų vadovais, nagrinėjama, kaip įvairūs kontekstiniai kintamieji (vadybinio darbo stažas, vadovaujamo kolektyvo dydis, ugdymo įstaigos dydis ir vietovė bei kt.) yra susiję su ugdymo įstaigų vadovų lyderystės stiliumi (padalytoji, adaptyvioji, bendradarbiaujanti). Tyrimo rezultatai rodo, kad prisiimamas vadovo lyderystės stilius nežymiai priklauso nuo kontekstinių veiksnių.

Atsisiuntimai

Publikuota

2024-06-17

Kaip cituoti

Nedzinskaitė-Mačiūnienė, R., Stasiūnaitienė, E., & Česnavičienė, J. (2024). Vadovo lyderiavimo stiliaus ir kontekstinių kintamųjų sąsajos. Pedagogika / Pedagogy, 153(1), 69–89. https://doi.org/10.15823/p.2024.153.4

Numeris

Skyriai

Straipsniai