Mokymosi groti fortepijonu veiksmingumo didinimas taikant savireguliacinį mokymąsi

Authors

  • Suqi Dong Vytauto Didžiojo universitetas
  • Genutė Gedvilienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Salomėja Karasevičiūtė Kaunas Higher Education Institution, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2024.155.5

Pagrindiniai žodžiai:

mokymasis groti fortepijonu, savireguliacinis mokymasis, muzikinis pasirodymas, švietimas

Santrauka

Savireguliacinis mokymasis (angl. SRL) yra efektyvus būdas mokymosi veiksmingumui gerinti. Šiame tyrime nagrinėjamas SRL taikymas mokymosi groti fortepijonu ugdymo procese, akcentuojant tikslų nustatymą ir strategijų naudojimą. Trys procesai – pažinimas, motyvacija ir elgesys – analizuojami mokantis groti fortepijonu. Šio tyrimo tikslas – visapusiškai įvertinti SRL poveikį mokantis groti fortepijonu, sutelkiant dėmesį į sudėtingą šių dimensijų sąveiką. Tyrime dalyvavo 32 Vytauto Didžiojo universiteto Muzikos akademijos studentai. Nustatyta, kad SRL praktikuojantys studentai po 8 savaičių reikšmingai pagerino grojimo fortepijonu techniką, raišką ir ritmą. Kontrbalansavimo metodas patvirtino SRL veiksmingumą lyginant su tradiciniu mokymusi ir atskleidė jo pridėtinę vertę mokymosi groti fortepijonu pedagogikoje.

Atsisiuntimai

Publikuota

2024-11-18

Kaip cituoti

Dong, S., Gedvilienė, G., & Karasevičiūtė, S. (2024). Mokymosi groti fortepijonu veiksmingumo didinimas taikant savireguliacinį mokymąsi. Pedagogy / Pedagogika, 155(3), 88–103. https://doi.org/10.15823/p.2024.155.5

Numeris

Skyriai

Straipsniai