Mokymosi groti fortepijonu veiksmingumo didinimas taikant savireguliacinį mokymąsi
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2024.155.5Pagrindiniai žodžiai:
mokymasis groti fortepijonu, savireguliacinis mokymasis, muzikinis pasirodymas, švietimasSantrauka
Savireguliacinis mokymasis (angl. SRL) yra efektyvus būdas mokymosi veiksmingumui gerinti. Šiame tyrime nagrinėjamas SRL taikymas mokymosi groti fortepijonu ugdymo procese, akcentuojant tikslų nustatymą ir strategijų naudojimą. Trys procesai – pažinimas, motyvacija ir elgesys – analizuojami mokantis groti fortepijonu. Šio tyrimo tikslas – visapusiškai įvertinti SRL poveikį mokantis groti fortepijonu, sutelkiant dėmesį į sudėtingą šių dimensijų sąveiką. Tyrime dalyvavo 32 Vytauto Didžiojo universiteto Muzikos akademijos studentai. Nustatyta, kad SRL praktikuojantys studentai po 8 savaičių reikšmingai pagerino grojimo fortepijonu techniką, raišką ir ritmą. Kontrbalansavimo metodas patvirtino SRL veiksmingumą lyginant su tradiciniu mokymusi ir atskleidė jo pridėtinę vertę mokymosi groti fortepijonu pedagogikoje.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2024 Suqi Dong, Genutė Gedvilienė, Salomėja Karasevičiūtė
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.