„Hands-On“ mokymosi iš patirties poveikis STEM mokymuisi
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2024.155.6Pagrindiniai žodžiai:
,,hands-on“ mokymasis, suvokiamas mokymasis, įsitraukimas, sąveika, pasitenkinimasSantrauka
„Hands-on“ mokymasis – tai technika, kuri padeda mokiniams įgyti žinių patyriminio mokymosi metu. Nustatyta, kad tokio tipo mokymasis yra pagrindinis būdas didinti mokinių susidomėjimą mokymusi STEM pamokų metu. Šio tyrimo tikslas – įvertinti „hands-on“ poveikį STEM sąvokų įsisąmoninimui. Buvo atlikta apklausa, kurioje dalyvavo 47 14–15 metų amžiaus mokiniai. Tyrimas buvo atliktas Malaizijoje, Selangoro centre, kur mokosi gabūs ir talentingi mokiniai. Surinkti duomenys buvo analizuojami naudojant SPSS, kad būtų ištirti visi statistiškai reikšmingi mokinių rezultatų skirtumai pagal balus prieš testą ir po jo, taip pat nustatytas reikšmingas kiekvieno kintamojo poveikis. Šio tyrimo metu buvo pastebėta, kad, įsitraukus į „hands-on“ mokymąsi, reikšmingai skiriasi mokinių rezultatai, remiantis įvertinimu prieš testą ir po jo. Vidutiniškai teigiamas ryšys tarp dviejų kintamųjų parodė, kad „hands-on“ mokymais galima paskatinti susidomėjimą STEM mokymusi. Be to, analizuoti kintamieji teigiamai veikia mokinių mokymąsi. STEM pamokų metu išryškėjo teigiamas mokinių požiūris į „hands-on“ mokymąsi. Visa tai leidžia pedagogams įsitikinti „hands-on“ veiklos veiksmingumu gerinant STEM pagrindu grindžiamą mokinių mokymąsi.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2024 Suganty Kanapathy, Azrina Md Azhari

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.