„Hands-On“ mokymosi iš patirties poveikis STEM mokymuisi

Authors

  • Suganty Kanapathy National University of Malaysia
  • Azrina Md Azhari National University of Malaysia

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2024.155.6

Pagrindiniai žodžiai:

,,hands-on“ mokymasis, suvokiamas mokymasis, įsitraukimas, sąveika, pasitenkinimas

Santrauka

„Hands-on“ mokymasis – tai technika, kuri padeda mokiniams įgyti žinių patyriminio mokymosi metu. Nustatyta, kad tokio tipo mokymasis yra pagrindinis būdas didinti mokinių susidomėjimą mokymusi STEM pamokų metu. Šio tyrimo tikslas – įvertinti „hands-on“ poveikį STEM sąvokų įsisąmoninimui. Buvo atlikta apklausa, kurioje dalyvavo 47 14–15 metų amžiaus mokiniai. Tyrimas buvo atliktas Malaizijoje, Selangoro centre, kur mokosi gabūs ir talentingi mokiniai. Surinkti duomenys buvo analizuojami naudojant SPSS, kad būtų ištirti visi statistiškai reikšmingi mokinių rezultatų skirtumai pagal balus prieš testą ir po jo, taip pat nustatytas reikšmingas kiekvieno kintamojo poveikis. Šio tyrimo metu buvo pastebėta, kad, įsitraukus į „hands-on“ mokymąsi, reikšmingai skiriasi mokinių rezultatai, remiantis įvertinimu prieš testą ir po jo. Vidutiniškai teigiamas ryšys tarp dviejų kintamųjų parodė, kad „hands-on“ mokymais galima paskatinti susidomėjimą STEM mokymusi. Be to, analizuoti kintamieji teigiamai veikia mokinių mokymąsi. STEM pamokų metu išryškėjo teigiamas mokinių požiūris į „hands-on“ mokymąsi. Visa tai leidžia pedagogams įsitikinti „hands-on“ veiklos veiksmingumu gerinant STEM pagrindu grindžiamą mokinių mokymąsi.

Atsisiuntimai

Publikuota

2024-11-18

Kaip cituoti

Kanapathy, S., & Azhari, A. M. (2024). „Hands-On“ mokymosi iš patirties poveikis STEM mokymuisi. Pedagogika / Pedagogy, 155(3), 104–125. https://doi.org/10.15823/p.2024.155.6

Numeris

Skyriai

Straipsniai