Studentų kritinio mąstymo įgūdžių lavinimas taikant diferencijuotą probleminį mokymąsi

Authors

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2024.155.9

Pagrindiniai žodžiai:

diferencijuotas mokymas, kritinis mąstymas, probleminis mokymasis

Santrauka

Šio tyrimo tikslas – išanalizuoti studentų kritinio mąstymo įgūdžius taikant diferencijuoto probleminio mokymosi modelį. Šiame tyrime dalyvavo 68 Indonezijos Lambung Mangkurat universiteto Mokytojų rengimo ir švietimo fakulteto Geografijos edukologijos katedros studentai. Renkant duomenis respondentams buvo pateikti klausimai, apimantys kritinio mąstymo įgūdžius. Šiame tyrime naudotas kvazieksperimentinio dizaino metodas ir buvo išskirtos eksperimentinės ir kontrolinės grupės. Kiekvienai grupei buvo pateikti klausimai prieš testą, testo metu ir po testo. Šiame tyrime naudoti šie duomenų analizės metodai: aprašomoji analizė, normalumo testas, homogeniškumo testas, nepriklausomos imties t-testas, N-Gain, ir ANOVA. Tyrimo rezultatai rodo: 1) reikšmingą studentų kritinio mąstymo įgūdžių skirtumą diferencijuoto probleminio mokymosi ir įprastinio mokymosi taikymo metu; 2) probleminio mokymosi taikant diferencijuotą mokymą efektyvumą lavinant mokinių kritinio mąstymo įgūdžius; 3) reikšmingą mokymosi modelių ir mokymosi stilių poveikį mokinių kritinio mąstymo įgūdžiams.

Author Biographies

Deasy Arisanty, University of Lambung Mangkurat, Indonesia

Department of Geography Education, Faculty of Teacher Training and Education, Lambung Mangkurat University

Sunarno Basuki, University of Lambung Mangkurat, Indonesia

Department of Physical Education, Faculty of Teacher Training and Education, Lambung Mangkurat University

Dharmono Dharmono, University of Lambung Mangkurat, Indonesia

Department of Biology Education, Faculty of Teacher Training and Education, Lambung Mangkurat University

Ali Rachman, Dharmono

Department of Guidance and Counseling, Faculty of Teacher Training and Education, Lambung Mangkurat University

Atsisiuntimai

Publikuota

2024-11-18

Kaip cituoti

Hastuti, K. P., Arisanty, D., Basuki, S., Dharmono, D., & Rachman, A. (2024). Studentų kritinio mąstymo įgūdžių lavinimas taikant diferencijuotą probleminį mokymąsi. Pedagogy / Pedagogika, 155(3), 174–194. https://doi.org/10.15823/p.2024.155.9

Numeris

Skyriai

Straipsniai