Studentų kritinio mąstymo įgūdžių lavinimas taikant diferencijuotą probleminį mokymąsi
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2024.155.9Pagrindiniai žodžiai:
diferencijuotas mokymas, kritinis mąstymas, probleminis mokymasisSantrauka
Šio tyrimo tikslas – išanalizuoti studentų kritinio mąstymo įgūdžius taikant diferencijuoto probleminio mokymosi modelį. Šiame tyrime dalyvavo 68 Indonezijos Lambung Mangkurat universiteto Mokytojų rengimo ir švietimo fakulteto Geografijos edukologijos katedros studentai. Renkant duomenis respondentams buvo pateikti klausimai, apimantys kritinio mąstymo įgūdžius. Šiame tyrime naudotas kvazieksperimentinio dizaino metodas ir buvo išskirtos eksperimentinės ir kontrolinės grupės. Kiekvienai grupei buvo pateikti klausimai prieš testą, testo metu ir po testo. Šiame tyrime naudoti šie duomenų analizės metodai: aprašomoji analizė, normalumo testas, homogeniškumo testas, nepriklausomos imties t-testas, N-Gain, ir ANOVA. Tyrimo rezultatai rodo: 1) reikšmingą studentų kritinio mąstymo įgūdžių skirtumą diferencijuoto probleminio mokymosi ir įprastinio mokymosi taikymo metu; 2) probleminio mokymosi taikant diferencijuotą mokymą efektyvumą lavinant mokinių kritinio mąstymo įgūdžius; 3) reikšmingą mokymosi modelių ir mokymosi stilių poveikį mokinių kritinio mąstymo įgūdžiams.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2024 Karunia Puji Hastuti, Deasy Arisanty, Sunarno Basuki, Dharmono Dharmono, Ali Rachman
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.