Projektinis ekonomikos mokymasis: ar mokymasis internetu gali pagerinti XXI a. įgūdžius
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2023.152.1Pagrindiniai žodžiai:
projektinis mokymasis (angl. PjBL), mokymasis internetu, ekonomikos mokymasis, XXI amžiaus įgūdžiaiSantrauka
Šio tyrimo tikslas – nuodugniai apibūdinti projektinio mokymosi (angl. PjBL) modelio poveikį siekiant pagerinti XXI amžiaus įgūdžius ekonomikos ugdymo studijų programos FEB UNM studentams mokantis ekonomikos internetu. Šis tyrimas buvo atliktas taikant kiekybinį tyrimo metodą. Tiriamieji atrinkti taikant proporcingą atsitiktinę atranką. Dalyvavo 149 ekonominio ugdymo studijų programos FEB UNM 2018, 2019 ir 2020 metų grupių studentai. Duomenims rinkti buvo naudojamas uždaro tipo klausimynas su keturiais galimais atsakymų variantais, o kiekvieno iš jų svertinis balas matuojamas intervaline skale. Siekiant užtikrinti naudojamų instrumentų validumą ir patikimumą buvo atlikti instrumentų validumo ir patikimumo testai. Duomenys buvo analizuojami taikant struktūrinių lygčių modeliavimą (angl. SEM), kad vienu metu būtų galima analizuoti latentinių kintamųjų ir pasireiškiančių kintamųjų ryšius.
Tyrimu buvo nustatyta, kad projektinis ekonomikos mokymasis turi tiesioginį ir reikšmingą poveikį XXI amžiaus įgūdžiams; projektinis ekonomikos mokymasis turi tiesioginį ir reikšmingą poveikį mokymuisi internetu; mokymasis internetu turi tiesioginį ir reikšmingą poveikį XXI amžiaus įgūdžiams; projektinis ekonomikos mokymasis internetu turi netiesioginį ir reikšmingą poveikį XXI amžiaus įgūdžiams.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2023 Muhammad Hasan, Nur Arisah, Tuti Supatminingsih, Muhammad Imam Ma’ruf, Fayik Huril Aini, Nurdiana

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.