Projektinis ekonomikos mokymasis: ar mokymasis internetu gali pagerinti XXI a. įgūdžius

Authors

  • Muhammad Hasan State University of Makassar, Indonesia
  • Nur Arisah State University of Makassar, Indonesia
  • Tuti Supatminingsih State University of Makassar, Indonesia
  • Muhammad Imam Ma’ruf State University of Makassar, Indonesia
  • Fayik Huril Aini State University of Makassar, Indonesia
  • Nurdiana Nurdiana State University of Makassar, Indonesia

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.152.1

Pagrindiniai žodžiai:

projektinis mokymasis (angl. PjBL), mokymasis internetu, ekonomikos mokymasis, XXI amžiaus įgūdžiai

Santrauka

Šio tyrimo tikslas – nuodugniai apibūdinti projektinio mokymosi (angl. PjBL) modelio poveikį siekiant pagerinti XXI amžiaus įgūdžius ekonomikos ugdymo studijų programos FEB UNM studentams mokantis ekonomikos internetu. Šis tyrimas buvo atliktas taikant kiekybinį tyrimo metodą. Tiriamieji atrinkti taikant proporcingą atsitiktinę atranką. Dalyvavo 149 ekonominio ugdymo studijų programos FEB UNM 2018, 2019 ir 2020 metų grupių studentai. Duomenims rinkti buvo naudojamas uždaro tipo klausimynas su keturiais galimais atsakymų variantais, o kiekvieno iš jų svertinis balas matuojamas intervaline skale. Siekiant užtikrinti naudojamų instrumentų validumą ir patikimumą buvo atlikti instrumentų validumo ir patikimumo testai. Duomenys buvo analizuojami taikant struktūrinių lygčių modeliavimą (angl. SEM), kad vienu metu būtų galima analizuoti latentinių kintamųjų ir pasireiškiančių kintamųjų ryšius.

Tyrimu buvo nustatyta, kad projektinis ekonomikos mokymasis turi tiesioginį ir reikšmingą poveikį XXI amžiaus įgūdžiams; projektinis ekonomikos mokymasis turi tiesioginį ir reikšmingą poveikį mokymuisi internetu; mokymasis internetu turi tiesioginį ir reikšmingą poveikį XXI amžiaus įgūdžiams; projektinis ekonomikos mokymasis internetu turi netiesioginį ir reikšmingą poveikį XXI amžiaus įgūdžiams.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-12-22

Kaip cituoti

Hasan, M., Arisah, N., Supatminingsih, T., Imam Ma’ruf, M., Aini, F. H., & Nurdiana, N. (2023). Projektinis ekonomikos mokymasis: ar mokymasis internetu gali pagerinti XXI a. įgūdžius. Pedagogika / Pedagogy, 152(4), 5–27. https://doi.org/10.15823/p.2023.152.1

Numeris

Skyriai

Straipsniai