5–7 metų vaikų metakognityvinės stebėsenos ir kontrolės individualus ir pasidalytas konstravimas natūraliame ugdymosi procese

Authors

  • Jelena Vildžiūnienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Ona Monkevičienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.151.10

Pagrindiniai žodžiai:

metakognityvinė stebėsena, metakognityvinė kontrolė, individualus ir pasidalytas konstravimas, socialinės sąveikos, ikimokyklinio amžiaus vaikai

Santrauka

Straipsnyje analizuojami 5–7 metų vaikų metakognityvinės stebėsenos ir kontrolės individualaus ir pasidalyto konstravimo socialinėje sąveikoje procesai. Atskleistos dvi esminės edukacinės sąlygos, kurioms esant vyksta metakognityvinės stebėsenos ir kontrolės individualus ir pasidalytas konstravimas socialinėje sąveikoje. Pateikiami prospektyvios stebėsenos, veikimo tikslingumo ir veiklos rezultato stebėsenos, taip pat veiklos vietos ir sąlygų kontrolės, veiklos proceso ir nesėkmės įveikimo kontrolės konstravimo socialinėje sąveikoje būdai.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-11-29

Kaip cituoti

Vildžiūnienė, J., & Monkevičienė, O. (2023). 5–7 metų vaikų metakognityvinės stebėsenos ir kontrolės individualus ir pasidalytas konstravimas natūraliame ugdymosi procese. Pedagogika / Pedagogy, 151(3), 190–225. https://doi.org/10.15823/p.2023.151.10

Numeris

Skyriai

Straipsniai