5–7 metų vaikų metakognityvinės stebėsenos ir kontrolės individualus ir pasidalytas konstravimas natūraliame ugdymosi procese
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2023.151.10Pagrindiniai žodžiai:
metakognityvinė stebėsena, metakognityvinė kontrolė, individualus ir pasidalytas konstravimas, socialinės sąveikos, ikimokyklinio amžiaus vaikaiSantrauka
Straipsnyje analizuojami 5–7 metų vaikų metakognityvinės stebėsenos ir kontrolės individualaus ir pasidalyto konstravimo socialinėje sąveikoje procesai. Atskleistos dvi esminės edukacinės sąlygos, kurioms esant vyksta metakognityvinės stebėsenos ir kontrolės individualus ir pasidalytas konstravimas socialinėje sąveikoje. Pateikiami prospektyvios stebėsenos, veikimo tikslingumo ir veiklos rezultato stebėsenos, taip pat veiklos vietos ir sąlygų kontrolės, veiklos proceso ir nesėkmės įveikimo kontrolės konstravimo socialinėje sąveikoje būdai.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2023 Authors

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.