Tarnaujančios lyderystės ir vidurinės grandies vadovų kompetencijų sąsajos
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2023.151.9Pagrindiniai žodžiai:
švietimas, lyderystė, saviugda, tarnaujanti lyderystė, įgūdžiai, vidurinės grandies vadovaiSantrauka
Šio tyrimo tikslas – atskleisti tarnaujančios lyderystės (TL) ir vidurinės grandies vadovų (VGV) kompetencijų sąsajas organizacijoje. Tyrime buvo taikyta patogi tikslinės atrankos strategija tyrimo dalyviams atrinkti. Dalyviai į imtį buvo įtraukti atsižvelgiant į jų, kaip vidurinės grandies vadovų, vaidmenį, atitinkamą darbo patirtį ir norą pasidalyti savo darbo potyriais. Tyrime dalyvavo septyni vidurinės grandies vadovai (4 moterys ir 3 vyrai), kuriems pavaldūs nuo 10 iki 22 pavaldinių: traukinių mašinistų, palydovų, remontininkų ir buhalterių. Duomenų analizei naudotos hermeneutinė (supratimo) ir fenomenologinė metodologijos. Buvo atliktas kokybinis tyrimas, kurio metu buvo atliekami VGV vertinimai ir fokus grupės diskusija. Rezultatai parodė, kad kai kurie vadovai geba taikyti VGV būdingas kompetencijas ir yra realus ryšys su TL kompetencijomis, tačiau analizuojant VGV ir organizacijos santykį nustatyta, kad organizacijoje nėra sisteminio požiūrio į VGV lyderystės ugdymą.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2023 Authors

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.