Švietimo technologijų naudojimas ir galimybė integruoti „atvirkštinę klasę“ į prancūzų kalbos mokymą Maroko mokyklose
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2023.151.7Pagrindiniai žodžiai:
prancūzų kalbos mokymasis, švietimas, mokymo strategijos, švietimo naujovės, IKT, Maroko švietimo sistema, ,,atvirkštinė klasė“Santrauka
Šiuo tyrimu buvo siekiama ištirti ryšį tarp informacijos ir komunikacijos technologijų (angl. ICTE) naudojimo Maroko švietimo sistemos procese ir galimybės integruoti ,,atvirkštinę klasę“, kaip mokymo metodą, mokant prancūzų kalbos mokyklose. Tyrime buvo taikytas kiekybinis metodas, klausimynus užpildė 106 vidurinės ir aukštosios mokyklos iš Fes-Meknes regiono prancūzų kalbos mokytojai. Rezultatų analizė atskleidė, kad prancūzų kalbos mokytojai Maroke puikiai valdo naujas technologijas ne tik klasėje, bet ir asmeniniais ir profesiniais tikslais. Vis dėlto dauguma šių mokytojų arba niekada neįgyvendino ,,atvirkštinės klasės“ metodo, arba nežino apie jo, kaip pedagoginio metodo, egzistavimą, nors visi rodo norą mokytis šioje srityje. Ši išvada yra labai svarbi tolesnio tyrimo eigai, nes ji suponuoja pagrindinius būsimus tyrimo etapus, apimančius ,,atvirkštinės klasės“ metodo įgyvendinimą mokykloje ir šio pedagoginio metodo pritaikymą specifiniam Maroko kontekstui.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2023 Authors

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.