Švietimo technologijų naudojimas ir galimybė integruoti „atvirkštinę klasę“ į prancūzų kalbos mokymą Maroko mokyklose

Authors

  • Tareq Er-Razine Sidi Mohamed Ben Abdellah University, Morocco
  • Rahma Barbara Sidi Mohamed Ben Abdellah University, Morocco
  • Ouafae Idrissi Aydi Sidi Mohamed Ben Abdellah University, Morocco

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.151.7

Pagrindiniai žodžiai:

prancūzų kalbos mokymasis, švietimas, mokymo strategijos, švietimo naujovės, IKT, Maroko švietimo sistema, ,,atvirkštinė klasė“

Santrauka

Šiuo tyrimu buvo siekiama ištirti ryšį tarp informacijos ir komunikacijos technologijų (angl. ICTE) naudojimo Maroko švietimo sistemos procese ir galimybės integruoti ,,atvirkštinę klasę“, kaip mokymo metodą, mokant prancūzų kalbos mokyklose. Tyrime buvo taikytas kiekybinis metodas, klausimynus užpildė 106 vidurinės ir aukštosios mokyklos iš Fes-Meknes regiono prancūzų kalbos mokytojai. Rezultatų analizė atskleidė, kad prancūzų kalbos mokytojai Maroke puikiai valdo naujas technologijas ne tik klasėje, bet ir asmeniniais ir profesiniais tikslais. Vis dėlto dauguma šių mokytojų arba niekada neįgyvendino ,,atvirkštinės klasės“ metodo, arba nežino apie jo, kaip pedagoginio metodo, egzistavimą, nors visi rodo norą mokytis šioje srityje. Ši išvada yra labai svarbi tolesnio tyrimo eigai, nes ji suponuoja pagrindinius būsimus tyrimo etapus, apimančius ,,atvirkštinės klasės“ metodo įgyvendinimą mokykloje ir šio pedagoginio metodo pritaikymą specifiniam Maroko kontekstui.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-11-29

Kaip cituoti

Er-Razine, T., Barbara, R., & Idrissi Aydi, O. (2023). Švietimo technologijų naudojimas ir galimybė integruoti „atvirkštinę klasę“ į prancūzų kalbos mokymą Maroko mokyklose. Pedagogika / Pedagogy, 151(3), 127–149. https://doi.org/10.15823/p.2023.151.7

Numeris

Skyriai

Straipsniai