Klastotės pradedančiųjų mokytojų akimis
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2023.151.5Pagrindiniai žodžiai:
klastotės, naujoji viešoji vadyba, performatyvumas, pradedantieji mokytojai, kritinė teorijaSantrauka
Naujosios viešosios vadybos įsigalėjimas švietimo sistemoje lemia veikėjų orientaciją į fiksuojamus ir palyginamus veiklos rezultatus. Teminės analizės metodas bei kritinės teorijos prieiga padėjo ištirti pradedančiųjų mokytojų ugdymo realybės patirtis. Mokytojų kvalifikacijos kėlimosi iliuzija, pažymių vertės devalvacija, nacionalinio lygmens dokumentų klastotės, generuojančios kitas klastotes, – tai keletas klastočių raiškos pavyzdžių, išryškėjusių analizės metu.
Atsisiuntimai
Publikuota
2023-11-29
Kaip cituoti
Lebedytė-Mečionienė, I. (2023). Klastotės pradedančiųjų mokytojų akimis. Pedagogika / Pedagogy, 151(3), 90–104. https://doi.org/10.15823/p.2023.151.5
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2023 Authors

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.