Klastotės pradedančiųjų mokytojų akimis

Authors

  • Indrė Lebedytė-Mečionienė Vilniaus universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.151.5

Pagrindiniai žodžiai:

klastotės, naujoji viešoji vadyba, performatyvumas, pradedantieji mokytojai, kritinė teorija

Santrauka

Naujosios viešosios vadybos įsigalėjimas švietimo sistemoje lemia veikėjų orientaciją į fiksuojamus ir palyginamus veiklos rezultatus. Teminės analizės metodas bei kritinės teorijos prieiga padėjo ištirti pradedančiųjų mokytojų ugdymo realybės patirtis. Mokytojų kvalifikacijos kėlimosi iliuzija, pažymių vertės devalvacija, nacionalinio lygmens dokumentų klastotės, generuojančios kitas klastotes, – tai keletas klastočių raiškos pavyzdžių, išryškėjusių analizės metu.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-11-29

Kaip cituoti

Lebedytė-Mečionienė, I. (2023). Klastotės pradedančiųjų mokytojų akimis. Pedagogika / Pedagogy, 151(3), 90–104. https://doi.org/10.15823/p.2023.151.5

Numeris

Skyriai

Straipsniai