Vadovo transformacinės lyderystės strategija Indonezijos vidurinės mokyklos mokinių asmenybei stiprinti

Authors

  • Yulius Rustan Effendi PGRI Kanjuruhan University, Indonesia

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.151.1

Pagrindiniai žodžiai:

mokyklos vadovas, transformacinė lyderystė, kultūrinės vertybės, humanizmas, nacionalizmas, mokinių asmenybės, Indonezija

Santrauka

Šio tyrimo tikslas – pagrįsti kultūrines, humanistines ir nacionalines prieigas siekiant mokyklos vadovo transformacinio lyderio vaidmens ir aprašyti šio vaidmens atlikimo etapus, remiantis trimis sistemomis, kurios padeda optimizuoti asmenybės ugdymo programas. Šiame tyrime naudojama kokybinė tyrimo metodologija. Atliekama atvejo analizė. Duomenys renkami naudojant giluminio interviu metodą, tyrimo dalyvių stebėjimą ir dokumentų analizę. Duomenys analizuojami taikant modifikuotus analitinės analizės metodus. Pagrįstumas rodo patikimumo, perkeliamumo, priklausomumo, suderinamumo laipsnį.
Tyrimo išvados rodo, kad mokyklos vadovai turi esminių priežasčių taikyti kultūrines, humanistines ir nacionalistines prieigas, kurios padeda jiems atlikti vadovaujamąjį vaidmenį. Be to, transformacinės lyderystės taikymas, remiantis esamomis mokyklų vadovų koncepcijomis, turi praktinį poveikį mokinių asmenybės ugdymo programoms įgyvendinti ir stiprinti.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-11-29

Kaip cituoti

Rustan Effendi, Y. (2023). Vadovo transformacinės lyderystės strategija Indonezijos vidurinės mokyklos mokinių asmenybei stiprinti. Pedagogika / Pedagogy, 151(3), 5–33. https://doi.org/10.15823/p.2023.151.1

Numeris

Skyriai

Straipsniai