Ispanijos būsimųjų mokytojų požiūrio į foniką tyrimas: kiekybinio tyrimo perspektyva

Authors

  • Javier University of Alicante, Spain

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2024.155.10

Pagrindiniai žodžiai:

mišri fonika, iššifruojamieji tekstai, tarimas, pradinis ugdymas, ikimokyklinis ugdymas, raštingumas

Santrauka

Ispanams, besimokantiems kalbų, anglų kalba kelia nemažai sunkumų, nes anglų kalboje
daugiau garsų, kurie reikalauja didesnių artikuliacinių pastangų, sudėtingas raidžių ir garsų santykis, daug taisyklių ir išimčių, skirtingi prozodiniai aspektai. Besimokantiesiems gali padėti sudarytos anglų kalbos fonikos mokymosi programos, kuriose pateikiami 44 anglų kalbos standartinio britiško tarimo (RP) garsai. Šiame tyrime dalyvavo 84 būsimieji mokytojai, baigę 6 kreditų kursą, skirtą anglų kalbos raštingumo mokymui. Tyrimu siekta išsiaiškinti tyrimo dalyvių požiūrį į galimybes, susijusias su fonikos taikymu ispanakalbių mokinių ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pamokose. Rezultatai rodo, kad nors specialus mokymas yra būtinas, ne visi tyrimo dalyviai palankiai vertina fonikos metodiką ir siūlo eklektiškesnį požiūrį į ankstyvąjį anglų kalbos fonikos mokymą.

Author Biography

Javier, University of Alicante, Spain

https://cvnet.cpd.ua.es/curriculum-breve/en/fernandez-molina-javier/52071

Javier is is currently Assistant Professor in the Department of Innovation and Didactic Training (DIFD) of the Faculty of Education, teaching subjects in the Degree in Early Childhood Education and in the Degree in Primary Education. 

Atsisiuntimai

Publikuota

2024-11-18

Kaip cituoti

Fernández-Molina, J. (2024). Ispanijos būsimųjų mokytojų požiūrio į foniką tyrimas: kiekybinio tyrimo perspektyva. Pedagogika / Pedagogy, 155(3), 195–212. https://doi.org/10.15823/p.2024.155.10

Numeris

Skyriai

Straipsniai