Ispanijos būsimųjų mokytojų požiūrio į foniką tyrimas: kiekybinio tyrimo perspektyva
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2024.155.10Pagrindiniai žodžiai:
mišri fonika, iššifruojamieji tekstai, tarimas, pradinis ugdymas, ikimokyklinis ugdymas, raštingumasSantrauka
Ispanams, besimokantiems kalbų, anglų kalba kelia nemažai sunkumų, nes anglų kalboje
daugiau garsų, kurie reikalauja didesnių artikuliacinių pastangų, sudėtingas raidžių ir garsų santykis, daug taisyklių ir išimčių, skirtingi prozodiniai aspektai. Besimokantiesiems gali padėti sudarytos anglų kalbos fonikos mokymosi programos, kuriose pateikiami 44 anglų kalbos standartinio britiško tarimo (RP) garsai. Šiame tyrime dalyvavo 84 būsimieji mokytojai, baigę 6 kreditų kursą, skirtą anglų kalbos raštingumo mokymui. Tyrimu siekta išsiaiškinti tyrimo dalyvių požiūrį į galimybes, susijusias su fonikos taikymu ispanakalbių mokinių ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pamokose. Rezultatai rodo, kad nors specialus mokymas yra būtinas, ne visi tyrimo dalyviai palankiai vertina fonikos metodiką ir siūlo eklektiškesnį požiūrį į ankstyvąjį anglų kalbos fonikos mokymą.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2024 Javier Fernández-Molina

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.