Technologinio ugdymo pedagogas Lietuvoje, Didžiojoje Britanijoje ir Suomijoje. Koks jis?

Authors

  • Birutė Žygaitienė Vilniaus kolegija, Lithuania
  • Evelina Buivydaitė Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2018.18

Pagrindiniai žodžiai:

technologinis ugdymas, technologijos, namų ūkio ekonomika, dizainas ir technologijos, technologinio ugdymo pedagogas

Santrauka

Straipsnyje analizuojama technologinio ugdymo turinys ir technologinio ugdymo pedagogui keliami reikalavimai Lietuvoje, Didžiojoje Britanijoje ir Suomijoje. Technologinio ugdymo sampratos nagrinėtose šalyse yra artimai susijusios integralumo su kitais mokomaisiais dalykais ir siekio rengti ugdytinius sėkmingai adaptacijai visuomenėje aspektais, tačiau išskiriami ir technologinio ugdymo turinio skirtumai. Technologijų ir dizaino ir technologijų pamokose išryškėjęs technologijų, o namų ūkio ekonomikos pamokose – socialinio ugdymo aspektas. Lietuvos, Didžiosios Britanijos ir Suomijos švietimo ir pedagogų rengimo koncepcijų analizė atskleidė pedagogams keliamų reikalavimų panašumus ir skirtumus.

Author Biographies

Birutė Žygaitienė, Vilniaus kolegija, Lithuania

Vilniaus kolegija, University of Applied Sciences, Faculty of Arts and Creative Technologies, Lithuania

Evelina Buivydaitė, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Lithuanian University of Educational Sciences, Faculty of Science and Technology, Department of Technology and Technological Education

Atsisiuntimai

Publikuota

2018-04-25

Kaip cituoti

Žygaitienė, B., & Buivydaitė, E. (2018). Technologinio ugdymo pedagogas Lietuvoje, Didžiojoje Britanijoje ir Suomijoje. Koks jis?. Pedagogika, 129(1), 268–285. https://doi.org/10.15823/p.2018.18

Numeris

Skyriai

Straipsniai