Paauglių mergaičių atsakingumo dalyvaujant interneto socialiniuose tinkluose ugdymo galimybės vaikų dienos centruose

Authors

  • Rasa Skališienė Klaipėda University, Lithuania
  • Lilia Žukauskienė Klaipėda University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2018.17

Pagrindiniai žodžiai:

paauglės mergaitės, atsakingumo ugdymas, interneto socialiniai tinklai, vaikų dienos centras

Santrauka

Siekiant atskleisti paauglių mergaičių atsakingumo dalyvaujant interneto socialiniuose tinkluose (IST) ugdymo galimybes vaikų dienos centruose (VDC), taikyta kokybinė tyrimo prieiga. Tyrimo duomenys atskleidė, kad VDC specialistai pripažįsta mergaičių atsakingumo dalyvaujant IST ugdymo reikmę. Atskleidžiama, jog vaikų dienos centrų aplinka yra palanki šiai ugdomajai veiklai su mergaitėmis.

Author Biographies

Rasa Skališienė, Klaipėda University, Lithuania

Klaipėda University, Faculty of Humanities and Education Sciences, Department of Pedagogy

Lilia Žukauskienė, Klaipėda University, Lithuania

Klaipėda University, Faculty of Humanities and Education Sciences, Department of Pedagogy

Atsisiuntimai

Publikuota

2018-04-25

Kaip cituoti

Skališienė, R., & Žukauskienė, L. (2018). Paauglių mergaičių atsakingumo dalyvaujant interneto socialiniuose tinkluose ugdymo galimybės vaikų dienos centruose. Pedagogika / Pedagogy, 129(1), 250–267. https://doi.org/10.15823/p.2018.17

Numeris

Skyriai

Straipsniai