Pirmo kurso būsimųjų sporto pedagogų akademinė motyvacija ir pasitenkinimas studijomis

Authors

  • Sniegina Poteliūnienė Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2018.16

Pagrindiniai žodžiai:

būsimieji sporto pedagogai, akademinė motyvacija, pasitenkinimas studijomis, apsisprendimo motyvacijos teorija

Santrauka

Motyvacijos kokybė yra susijusi su akademiniais pasiekimais, todėl straipsnyje aptariama pirmakursių, būsimųjų kūno kultūros mokytojų, akademinė motyvacija remiantis apsisprendimo motyvacijos teorija ir analizuojami pirmakursių studentų pasitenkinimo studijomis tyrimų rezultatai. Atlikto kiekybinio tyrimo rezultatai atskleidžia studentų apsisprendimą pasirinkti sporto pedagogo profesiją ir šio apsisprendimo sąsajas su jų suvokiamais lūkesčiais ir studijų kokybe. Atlikto kiekybinio tyrimo rezultatai yra reikšmingi įvertinant akademinės aplinkos poveikį studentų apsisprendimo pasirinkti šią profesiją motyvacijai.

Author Biography

Sniegina Poteliūnienė, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Lithuanian University of Educational Sciences, Faculty of Sports and Health Education, Department of Sport Teaching Methods

Atsisiuntimai

Publikuota

2018-04-25

Kaip cituoti

Poteliūnienė, S. (2018). Pirmo kurso būsimųjų sporto pedagogų akademinė motyvacija ir pasitenkinimas studijomis. Pedagogika / Pedagogy, 129(1), 234–249. https://doi.org/10.15823/p.2018.16

Numeris

Skyriai

Straipsniai