Bendraamžių mediacija Lietuvos mokykloje (atvejo analizė)

Authors

  • Gražina Čiuladienė Mykolas Romeris University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2018.15

Pagrindiniai žodžiai:

mokykla, konfliktai, sprendimo strategijos, mokinių mediacija, Lietuva

Santrauka

Mediacija padeda sukurti aplinką, kur kiekvienas konfliktas plėtoja jos narių bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. Tačiau Lietuvoje bendraamžių mediacija yra naujas reiškinys. Siekiant jį populiarinti organizacijos „Gelbėkit vaikus“ vykdyto projekto „Mediacija mokykloje“ metu buvo parengta ir išbandyta mediatorių mokymo programa. Tyrimo dalyviais tapo vienos projekte dalyvavusios mokyklos mokiniai (N = 47), išmokyti mediatoriai (N = 16). Mokinių grįžtamasis ryšys leido įsitikinti programos aktualumu ir prasmingumu.

Author Biography

Gražina Čiuladienė, Mykolas Romeris University, Lithuania

Mykolas Romeris University, Institute of Educational Sciences and Social Work

Atsisiuntimai

Publikuota

2018-04-25

Kaip cituoti

Čiuladienė, G. (2018). Bendraamžių mediacija Lietuvos mokykloje (atvejo analizė). Pedagogika / Pedagogy, 129(1), 220–233. https://doi.org/10.15823/p.2018.15

Numeris

Skyriai

Straipsniai