Dabartinė situacija ir veiksniai, darantys įtaką būsimųjų muzikos mokytojų muzikiniam pasirodymui
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2024.153.8Pagrindiniai žodžiai:
būsimieji muzikos mokytojai, muzikinis pasirodymas, dabartinė situacija, veiksniaiSantrauka
Šis tyrimas apima visapusišką būsimųjų muzikos mokytojų muzikinio atlikimo gebėjimų analizę ir vertinimą, atskleidžiantį esamą būsimųjų muzikos mokytojų muzikinio atlikimo įgūdžių situaciją bei įvairių veiksnių įtaką muzikiniam pasirodymui. Buvo atlikta apklausa raštu, kurioje dalyvavo 586 būsimieji muzikos mokytojai. Būsimųjų muzikos mokytojų veiklos lygiai buvo įvertinti atliekant aprašomąją statistinę analizę, išryškintos kiekvienos srities stipriosios ir silpnosios pusės. Rezultatai parodė, kad apklaustų būsimųjų muzikos mokytojų muzikiniai gebėjimai skyrėsi priklausomai nuo lyties, išsilavinimo ir specialybės. Tyrime pabrėžiama, kaip svarbu tinkamai įvertinti veiksnius, turinčius įtakos muzikiniam pasirodymui, pvz., fiziologinius, psichologinius, pasiruošimo, aplinkos ir humanistinius, ir kaip šie veiksniai skiriasi. Išvadose pabrėžiama, kad reikia individualizuoto mokymo metodo, kuris atitiktų įvairius būsimųjų muzikos pedagogų poreikius ir pagerintų bendrą muzikinio ugdymo kokybę. Apibendrinant galima teigti, kad šiuo išsamiu tyrimu buvo siekiama suteikti vertingų įžvalgų profesionalaus muzikinio ugdymo srityje. Šio tyrimo metu atlikta įvairių muzikinio atlikimo dimensijų ir veiksnių, darančius įtaką, analizė padės sukurti efektyvesnes muzikinio ugdymo ir mokymo strategijas bei metodus.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2024 Wenlin Cheng, Rasa Kirliauskienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.