Mokinių probleminio elgesio raiška Norvegijos mokykloje: individo ir įtraukiojo ugdymo sistemos perspektyva

Authors

  • Iselin Lone Western Norway University of Applied Sciences, Norway
  • Ieva Kuginytė - Arlauskienė Western Norway University of Applied Sciences, Norway

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2018.14

Pagrindiniai žodžiai:

probleminis elgesys, socialiniai įgūdžiai, įtraukusis ugdymas, individo ir įtraukiojo ugdymo sistemos perspektyva

Santrauka

Vaikai ir paaugliai, turintys tam tikrų elgesio problemų, Norvegijos ugdymo įstaigose ir visuomenėje ilgą laiką patyrė segregaciją, kurią daugiausia lėmė probleminio elgesio kaip fenomeno suvokimas ir vertinimas. Kai įtraukusis ugdymas tapo bendruoju ugdymo tikslu, iškilo būtinybė naujai įvertinti probleminį elgesį kaip reiškinį, o įtraukiojo ugdymo sistemos perspektyva sudarė galimybes mokiniams, turintiems tam tikrų elgesio problemų, tapti mokyklos bendruomenės ir visuomenės dalimi.

Author Biographies

Iselin Lone, Western Norway University of Applied Sciences, Norway

Western Norway University of Applied Sciences, Faculty of Education, Arts and Sports, Department of Education, Norway

Ieva Kuginytė - Arlauskienė, Western Norway University of Applied Sciences, Norway

Western Norway University of Applied Sciences, Faculty of Education, Arts and Sports, Department of Education, Norway

Atsisiuntimai

Publikuota

2018-04-25

Kaip cituoti

Lone, I., & Kuginytė - Arlauskienė, I. (2018). Mokinių probleminio elgesio raiška Norvegijos mokykloje: individo ir įtraukiojo ugdymo sistemos perspektyva. Pedagogika / Pedagogy, 129(1), 206–219. https://doi.org/10.15823/p.2018.14

Numeris

Skyriai

Straipsniai