Mokinių probleminio elgesio raiška Norvegijos mokykloje: individo ir įtraukiojo ugdymo sistemos perspektyva
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2018.14Pagrindiniai žodžiai:
probleminis elgesys, socialiniai įgūdžiai, įtraukusis ugdymas, individo ir įtraukiojo ugdymo sistemos perspektyvaSantrauka
Vaikai ir paaugliai, turintys tam tikrų elgesio problemų, Norvegijos ugdymo įstaigose ir visuomenėje ilgą laiką patyrė segregaciją, kurią daugiausia lėmė probleminio elgesio kaip fenomeno suvokimas ir vertinimas. Kai įtraukusis ugdymas tapo bendruoju ugdymo tikslu, iškilo būtinybė naujai įvertinti probleminį elgesį kaip reiškinį, o įtraukiojo ugdymo sistemos perspektyva sudarė galimybes mokiniams, turintiems tam tikrų elgesio problemų, tapti mokyklos bendruomenės ir visuomenės dalimi.
Atsisiuntimai
Publikuota
2018-04-25
Kaip cituoti
Lone, I., & Kuginytė - Arlauskienė, I. (2018). Mokinių probleminio elgesio raiška Norvegijos mokykloje: individo ir įtraukiojo ugdymo sistemos perspektyva. Pedagogika / Pedagogy, 129(1), 206–219. https://doi.org/10.15823/p.2018.14
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2018 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.