Verbalinės ir vizualios informacijos pritaikymas kurtiesiems mokiniams sprendžiant tekstinius uždavinius III klasėje
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2018.12Pagrindiniai žodžiai:
kurtieji mokiniai, matematinio teksto supratimas, tekstinių uždavinių sprendimas, lietuvių gestų kalba, pradinis ugdymasSantrauka
Straipsnyje aptariama lietuviško rašytinio teksto, uždavinio iliustracijų ir lietuvių gestų kalbos pritaikymo kurtiesiems mokiniams sprendžiant tekstinius uždavinius specifika. Nagrinėta mokinių tekstinių uždavinių sprendimo rezultatai ir pokalbių apie sprendimą medžiaga, surinkta vartojant gestų kalbą. Įvardytos verbalinės informacijos supratimo sunkumų neutralizavimo ir vizualios informacijos taikymo praplėtimo galimybės.
Atsisiuntimai
Publikuota
2018-04-25
Kaip cituoti
Grabauskienė, V., & Zabulionytė, A. (2018). Verbalinės ir vizualios informacijos pritaikymas kurtiesiems mokiniams sprendžiant tekstinius uždavinius III klasėje. Pedagogika / Pedagogy, 129(1), 171–186. https://doi.org/10.15823/p.2018.12
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2018 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.