Verbalinės ir vizualios informacijos pritaikymas kurtiesiems mokiniams sprendžiant tekstinius uždavinius III klasėje

Authors

  • Vaiva Grabauskienė Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania
  • Ada Zabulionytė Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2018.12

Pagrindiniai žodžiai:

kurtieji mokiniai, matematinio teksto supratimas, tekstinių uždavinių sprendimas, lietuvių gestų kalba, pradinis ugdymas

Santrauka

Straipsnyje aptariama lietuviško rašytinio teksto, uždavinio iliustracijų ir lietuvių gestų kalbos pritaikymo kurtiesiems mokiniams sprendžiant tekstinius uždavinius specifika. Nagrinėta mokinių tekstinių uždavinių sprendimo rezultatai ir pokalbių apie sprendimą medžiaga, surinkta vartojant gestų kalbą. Įvardytos verbalinės informacijos supratimo sunkumų neutralizavimo ir vizualios informacijos taikymo praplėtimo galimybės.

Author Biographies

Vaiva Grabauskienė, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Lithuanian University of Educational Sciences, Faculty of Education, Department of Fundamentals of Education

Ada Zabulionytė, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Lithuanian University of Educational Sciences, Faculty of Education, Department of Fundamentals of Education

Atsisiuntimai

Publikuota

2018-04-25

Kaip cituoti

Grabauskienė, V., & Zabulionytė, A. (2018). Verbalinės ir vizualios informacijos pritaikymas kurtiesiems mokiniams sprendžiant tekstinius uždavinius III klasėje. Pedagogika / Pedagogy, 129(1), 171–186. https://doi.org/10.15823/p.2018.12

Numeris

Skyriai

Straipsniai