Įsivertinimo sampratos raiška I klasės mokinių kalboje
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2018.11Pagrindiniai žodžiai:
įsivertinimas, įsivertinimo samprata, pradinis ugdymas, integruotasis ugdymas, tarpdalykinė integracija, savireguliacijos gebėjimaiSantrauka
Straipsnyje analizuojama įsivertinimo problema, pristatomi tyrimo, atlikto pirmoje klasėje, rezultatai. Analizuojama įsivertinimo sampratos raiška pirmos klasės mokinių kalboje ir jos kaita. Lyginama įsivertinimo sampratos raiška mokinių kalboje iki ir po ugdomosios veiklos, pagrįstos tarpdalykine dailės ir lietuvių kalbos pamokų integracija. Daroma išvada, jog ugdomoji veikla padarė teigiamą poveikį pirmos klasės mokinių įsivertinimo sampratai.
Atsisiuntimai
Publikuota
2018-04-25
Kaip cituoti
Schoroškienė, V., & Krivickaitė, A. (2018). Įsivertinimo sampratos raiška I klasės mokinių kalboje. Pedagogika / Pedagogy, 129(1), 156–170. https://doi.org/10.15823/p.2018.11
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2018 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.