Įsivertinimo sampratos raiška I klasės mokinių kalboje

Authors

  • Vaiva Schoroškienė Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania
  • Audronė Krivickaitė Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2018.11

Pagrindiniai žodžiai:

įsivertinimas, įsivertinimo samprata, pradinis ugdymas, integruotasis ugdymas, tarpdalykinė integracija, savireguliacijos gebėjimai

Santrauka

Straipsnyje analizuojama įsivertinimo problema, pristatomi tyrimo, atlikto pirmoje klasėje, rezultatai. Analizuojama įsivertinimo sampratos raiška pirmos klasės mokinių kalboje ir jos kaita. Lyginama įsivertinimo sampratos raiška mokinių kalboje iki ir po ugdomosios veiklos, pagrįstos tarpdalykine dailės ir lietuvių kalbos pamokų integracija. Daroma išvada, jog ugdomoji veikla padarė teigiamą poveikį pirmos klasės mokinių įsivertinimo sampratai.

Author Biographies

Vaiva Schoroškienė, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Lithuanian University of Educational Sciences, Faculty of Education, Department of Fundamentals of Education

Audronė Krivickaitė, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Lithuanian University of Educational Sciences, Faculty of Education, Department of Fundamentals of Education

Atsisiuntimai

Publikuota

2018-04-25

Kaip cituoti

Schoroškienė, V., & Krivickaitė, A. (2018). Įsivertinimo sampratos raiška I klasės mokinių kalboje. Pedagogika / Pedagogy, 129(1), 156–170. https://doi.org/10.15823/p.2018.11

Numeris

Skyriai

Straipsniai