Kompleksinės pagalbos modelio įgyvendinimo patirtis teikiant pagalbą vaikui
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2018.10Pagrindiniai žodžiai:
mokinys, mokykla, mokytojas, kompleksinė pagalba, pagalbos individualizavimasSantrauka
Straipsnyje analizuojamos pedagogų patirtys įgyvendinant kompleksinės pagalbos vaikui modelį. Nustatyta, kad modelio įgyvendinimas lemia pokyčius mokyklos bendruomenėje, kurie turi tiesioginės įtakos vaiko elgsenos, mokymosi motyvacijos kaitai. Darytina prielaida, kad šiems pokyčiams atsirasti didelę įtaką turėjo vaikų, tėvų, mokytojų ir kitų suinteresuotų pagalbos institucijų bendrų veiksmų koordinavimas, pagalbos vaikui individualizavimas ir atsakomybių už konkretaus atvejo vadybą asmens numatymas.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2018 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.