Kompleksinės pagalbos modelio įgyvendinimo patirtis teikiant pagalbą vaikui

Authors

  • Valdonė Indrašienė Mykolas Romeris University, Lithuania
  • Violeta Jegelevičienė Mykolas Romeris University, Lithuania
  • Odeta Merfeldaitė Mykolas Romeris University, Lithuania
  • Asta Railienė Mykolas Romeris University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2018.10

Pagrindiniai žodžiai:

mokinys, mokykla, mokytojas, kompleksinė pagalba, pagalbos individualizavimas

Santrauka

Straipsnyje analizuojamos pedagogų patirtys įgyvendinant kompleksinės pagalbos vaikui modelį. Nustatyta, kad modelio įgyvendinimas lemia pokyčius mokyklos bendruomenėje, kurie turi tiesioginės įtakos vaiko elgsenos, mokymosi motyvacijos kaitai. Darytina prielaida, kad šiems pokyčiams atsirasti didelę įtaką turėjo vaikų, tėvų, mokytojų ir kitų suinteresuotų pagalbos institucijų bendrų veiksmų koordinavimas, pagalbos vaikui individualizavimas ir atsakomybių už konkretaus atvejo vadybą asmens numatymas.

Author Biographies

Valdonė Indrašienė, Mykolas Romeris University, Lithuania

Mykolas Romeris University, Institute of Educational Sciences and Social Work

Violeta Jegelevičienė, Mykolas Romeris University, Lithuania

Mykolas Romeris University, Institute of Educational Sciences and Social Work

Odeta Merfeldaitė, Mykolas Romeris University, Lithuania

Mykolas Romeris University, Institute of Educational Sciences and Social Work

Asta Railienė, Mykolas Romeris University, Lithuania

Mykolas Romeris University, Institute of Educational Sciences and Social Work

Atsisiuntimai

Publikuota

2018-04-25

Kaip cituoti

Indrašienė, V., Jegelevičienė, V., Merfeldaitė, O., & Railienė, A. (2018). Kompleksinės pagalbos modelio įgyvendinimo patirtis teikiant pagalbą vaikui. Pedagogika / Pedagogy, 129(1), 142–155. https://doi.org/10.15823/p.2018.10

Numeris

Skyriai

Straipsniai