Studentų stresas ir vienatvė COVID-19 laikotarpiu

Authors

  • Elona Hasmujaj University of Shkoder, Albania
  • Aigars Andersons Vidzeme University of Applied Sciences, Latvia
  • Jozef Bushati University of Shkoder, Albania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2024.154.6

Pagrindiniai žodžiai:

COVID-19, stresas, vienatvė, kiekybinis tyrimas, studentai

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamas Albanijos Škoderio universiteto studentų streso ir vienatvės ryšys
COVID-19 pandemijos metu, ypatingą dėmesį skiriant šių veiksnių sąsajoms su demografiniais
kintamaisiais. Tyrime dalyvavo 359 šio universiteto studentai, studijuojantys socialinius ir tiksliuosius mokslus. Tyrimas atskleidė, kad moteriškos lyties studentės patiria didesnį stresą palyginti su vyriškos lyties studentais. Studijuojantys socialinius mokslus studentai yra labiau vieniši nei kitų akademinių disciplinų studentai. Vis dėlto reikšmingų skirtumų, susijusių su kitais demografiniais kintamaisiais, nenustatyta. Nustatytas tik statistiškai reikšmingas ryšys tarp Škoderio universiteto studentų streso ir vienatvės. Atlikus dalinę koreliaciją, kai buvo įtraukti kntamieji, tokie kaip lytis, amžius, studijų metai ir akademinė disciplina, buvo nustatyta, kad tarp streso ir vienatvės išliko teigiamas ryšys. Šis tyrimas atskleidžia universiteto studentų sveikatos poreikius pandemijos metu ir tinkamų intervencijų svarbą. Siūloma atlikti tyrimus, susijusius su universiteto studentų streso ir vienatvės santykiu ir jo poveikiu gerovei.

Atsisiuntimai

Publikuota

2024-08-13

Kaip cituoti

Hasmujaj, E., Andersons, A., & Bushati, J. (2024). Studentų stresas ir vienatvė COVID-19 laikotarpiu. Pedagogika / Pedagogy, 154(2), 98–115. https://doi.org/10.15823/p.2024.154.6

Numeris

Skyriai

Straipsniai