Įgalinančio ugdymo raiškos edukacinės įtraukties sąlygomis analizė
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2018.06Pagrindiniai žodžiai:
įgalinimas, įtraukusis ugdymas, savivaldus mokymasisSantrauka
Straipsnyje analizuojama mokinius įgalinančio ugdymo raiška įtraukiojo ugdymo sistemoje. Atlikta mokytojo, ugdančio heterogenišką klasę ir taikančio mokinius įgalinančio ugdymo strategijas, dienoraščio diskurso analizė. Tyrimo rezultatai rodo, kad mokiniams patikėta sprendimų priėmimo, planavimo, ugdymo rezultatų vertinimo galimybė skatina mokinių tarpasmeninės interakcijos plėtrą, mokymosi motyvaciją, aukštesnių rezultatų siekį.
Atsisiuntimai
Publikuota
2018-04-25
Kaip cituoti
Galkienė, A. (2018). Įgalinančio ugdymo raiškos edukacinės įtraukties sąlygomis analizė. Pedagogika / Pedagogy, 129(1), 77–93. https://doi.org/10.15823/p.2018.06
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2018 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.