Įgalinančio ugdymo raiškos edukacinės įtraukties sąlygomis analizė

Authors

  • Alvyra Galkienė Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2018.06

Pagrindiniai žodžiai:

įgalinimas, įtraukusis ugdymas, savivaldus mokymasis

Santrauka

Straipsnyje analizuojama mokinius įgalinančio ugdymo raiška įtraukiojo ugdymo sistemoje. Atlikta mokytojo, ugdančio heterogenišką klasę ir taikančio mokinius įgalinančio ugdymo strategijas, dienoraščio diskurso analizė. Tyrimo rezultatai rodo, kad mokiniams patikėta sprendimų priėmimo, planavimo, ugdymo rezultatų vertinimo galimybė skatina mokinių tarpasmeninės interakcijos plėtrą, mokymosi motyvaciją, aukštesnių rezultatų siekį.

Author Biography

Alvyra Galkienė, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Lithuanian University of Educational Sciences, Faculty of Education, Department of Education and Philosophy

Atsisiuntimai

Publikuota

2018-04-25

Kaip cituoti

Galkienė, A. (2018). Įgalinančio ugdymo raiškos edukacinės įtraukties sąlygomis analizė. Pedagogika / Pedagogy, 129(1), 77–93. https://doi.org/10.15823/p.2018.06

Numeris

Skyriai

Straipsniai