Kvalifikacijos tobulinimo programos veiksmingumo stebėsena taikant mokymosi patirties perkėlimo į praktiką modelį

Authors

  • Lineta Žilinskaitė Education Support Service, Lithuania
  • Asta Lapėnienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2024.154.9

Pagrindiniai žodžiai:

mokymosi patirties perkėlimas, kvalifikacijos tobulinimo programos veiksmingumo stebėsena, profesinis tobulėjimas, veiksminga kvalifikacijos tobulinimo programa

Santrauka

Straipsnyje aptariamos mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programų veiksmingumo
stebėsenos prielaidos taikant mokymo(si) patirties perkėlimo į praktiką stebėsenos modelį. Modelis išbandomas atliekant kvalifikacijos tobulinimo programų stebėseną. Gauti stebėsenos rezultatai leidžia teigti, kad šis modelis padeda įvertinti kvalifikacijos tobulinimo programos veiksmingumą, įvardyti jos stiprybes bei aspektus, kuriuos reikėtų tobulinti.

Atsisiuntimai

Publikuota

2024-08-13

Kaip cituoti

Žilinskaitė, L., & Lapėnienė, A. (2024). Kvalifikacijos tobulinimo programos veiksmingumo stebėsena taikant mokymosi patirties perkėlimo į praktiką modelį. Pedagogika / Pedagogy, 154(2), 152–173. https://doi.org/10.15823/p.2024.154.9

Numeris

Skyriai

Straipsniai