Kvalifikacijos tobulinimo programos veiksmingumo stebėsena taikant mokymosi patirties perkėlimo į praktiką modelį
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2024.154.9Pagrindiniai žodžiai:
mokymosi patirties perkėlimas, kvalifikacijos tobulinimo programos veiksmingumo stebėsena, profesinis tobulėjimas, veiksminga kvalifikacijos tobulinimo programaSantrauka
Straipsnyje aptariamos mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programų veiksmingumo
stebėsenos prielaidos taikant mokymo(si) patirties perkėlimo į praktiką stebėsenos modelį. Modelis išbandomas atliekant kvalifikacijos tobulinimo programų stebėseną. Gauti stebėsenos rezultatai leidžia teigti, kad šis modelis padeda įvertinti kvalifikacijos tobulinimo programos veiksmingumą, įvardyti jos stiprybes bei aspektus, kuriuos reikėtų tobulinti.
Atsisiuntimai
Publikuota
2024-08-13
Kaip cituoti
Žilinskaitė, L., & Lapėnienė, A. (2024). Kvalifikacijos tobulinimo programos veiksmingumo stebėsena taikant mokymosi patirties perkėlimo į praktiką modelį. Pedagogika / Pedagogy, 154(2), 152–173. https://doi.org/10.15823/p.2024.154.9
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2024 Lineta Žilinskaitė, Asta Lapėnienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.