Jonas Laužikas – neįgaliųjų „mokslinimo ir auklėjimo“ pradininkas Lietuvoje
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2018.05Pagrindiniai žodžiai:
nenormalus vaikas, negalią turintys vaikai, globa, mokslinimas, auklėjimas, įtraukusis ugdymasSantrauka
Jono Laužiko gyvenimas ir veikla, jo pedagoginis palikimas yra vienas iš reikšmingiausių švietimo istorijos teorinių šaltinių, taip pat vienas iš asmenybės gyvenimo pavyzdžių, kuriais remtasi įgyvendinant švietimo reformą 1991 m. atkūrus Lietuvos nepriklausomybę, numatant ir sprendžiant struktūros, turinio, proceso kaitos gaires, stabdant sovietinį skaidymo, diferenciacijos procesą ir įtvirtinant „vienijančio integruojančio principo skleidimą“. Straipsnyje aptariamos Jono Laužiko idėjos ir darbai, davę pradžią neįgaliųjų vaikų „mokslinimui ir auklėjimui“ atliepiant „visybinio ugdymo“ principą.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2018 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.