Vertybių naratyvai lytiškumo ugdymo temomis: pedagogų pasirengimas ar atsitraukimas?

Authors

  • Marius Bytautas Vytauto Didžiojo universitetas
  • Sigitas Daukilas Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.150.8

Pagrindiniai žodžiai:

socialinis jautrumas, lytiškumo ugdymo turinys, vertybių naratyvai, nuomonės formuotojai

Santrauka

Straipsnyje analizuojama nuomonės formuotojų ir mokinių tėvų vertybių naratyvai socialiai jautriomis lytiškumo ugdymo temomis, taip pat lytiškumo ugdymo pedagogų metodologinio pasirengimo ir darbo motyvacijos problemos. Nustatyta, kad pedagogų įsitraukimas yra įmanomas ir realus įtvirtinus dalykinę komunikaciją tarp nuomonės formuotojų, mokinių tėvų ir pedagoginio personalo, pagrįstą kritinės analizės, dėmesingumo konfliktams ir dialogo metodologine prieiga, taip pat kooperatyvumo principais.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Bytautas, M., & Daukilas, S. (2023). Vertybių naratyvai lytiškumo ugdymo temomis: pedagogų pasirengimas ar atsitraukimas?. Pedagogy / Pedagogika, 150(2), 146–170. https://doi.org/10.15823/p.2023.150.8

Numeris

Skyriai

Straipsniai