Vertybių naratyvai lytiškumo ugdymo temomis: pedagogų pasirengimas ar atsitraukimas?
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2023.150.8Pagrindiniai žodžiai:
socialinis jautrumas, lytiškumo ugdymo turinys, vertybių naratyvai, nuomonės formuotojaiSantrauka
Straipsnyje analizuojama nuomonės formuotojų ir mokinių tėvų vertybių naratyvai socialiai jautriomis lytiškumo ugdymo temomis, taip pat lytiškumo ugdymo pedagogų metodologinio pasirengimo ir darbo motyvacijos problemos. Nustatyta, kad pedagogų įsitraukimas yra įmanomas ir realus įtvirtinus dalykinę komunikaciją tarp nuomonės formuotojų, mokinių tėvų ir pedagoginio personalo, pagrįstą kritinės analizės, dėmesingumo konfliktams ir dialogo metodologine prieiga, taip pat kooperatyvumo principais.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2023 Marius Bytautas, Sigitas Daukilas
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.