Socialinė pedagoginė pagalba jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams, patyrusiems tėvų skyrybas: socialinių pedagogų požiūris

Authors

  • Rasa Braslauskienė Klaipėdos universitetas
  • Gitana Tolutienė Klaipėdos universitetas
  • Reda Jacynė Klaipėdos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.150.11

Pagrindiniai žodžiai:

socialinė pedagoginė pagalba, skyrybos, jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikas

Santrauka

Straipsnyje pristatomas socialinių pedagogų požiūris į socialinės pedagoginės pagalbos galimybes jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams, patyrusiems tėvų skyrybas. Nustatyta, kad pagalbos teikimas vaikui apima individualią pagalbą, grupinius užsiėmimus, siekiant pažinti vaiką ir jo artimą aplinką, pagalbos teikimo metu yra bendradarbiaujama su vaiko tėvais ir kitais švietimo pagalbos specialistais, padedant vaikams įveikti sunkumus ir vidinius išgyvenimus, kuriant palankias sąlygas ugdymosi procese.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Braslauskienė, R., Tolutienė, G., & Jacynė, R. (2023). Socialinė pedagoginė pagalba jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams, patyrusiems tėvų skyrybas: socialinių pedagogų požiūris. Pedagogy / Pedagogika, 150(2), 212–232. https://doi.org/10.15823/p.2023.150.11

Numeris

Skyriai

Straipsniai