Mokėjimo mokytis samprata ir kontekstas ikimokyklinių įstaigų ugdymo programose (Curriculum)
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2018.37Pagrindiniai žodžiai:
mokėjimas mokytis, metakognicija, ikimokyklinis ugdymas, programos (Curriculum)Santrauka
Straipsnyje analizuojamas mokėjimas mokytis kaip žmogaus funkcinės veiklos dėmuo jo visą gyvenimą trunkančiame mokymosi procese. Pabrėžiama, jog jau ikimokyklinio ugdymo etape šis mokėjimas yra svarbus. Straipsnyje atskleidžiama probleminė mokėjimo mokytis sampratos suvoktis, ją paaiškinantys komponentai. Suprantant, jog mokėjimo mokytis akcentavimas ir ugdymo projektavimas ikimokyklinių įstaigų programose (Curriculum) užima svarbią vietą, buvo atlikta ikimokyklinių įstaigų ugdymo programų analizė. Ji atskleidė mokėjimo mokytis situaciją ir išryškino, jog įstaigų parengtose programose (Curriculum) atsispindi įvairi mokėjimo mokytis ugdymo(si) praktika. Tai leidžia įžvelgti skirtingą požiūrį į mokėjimo mokytis ugdymą. Pastebėta, jog įstaigų programose (Curriculum) stinga sistemingos ir vientisos prieigos modeliuojant vaikų mokėjimo mokytis ugdymo(si) procesą.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2018 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.