Mokymasis visą gyvenimą ir Web 2.0 priemonės: internetinės mokymosi grupės, skirtos aktyviam mokymuisi ir pilietiškumui skatinti

Authors

  • Szilvia Simándi Eszterházy Károly University, Hungary

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2018.34

Pagrindiniai žodžiai:

aktyvus pilietiškumas, mokymasis visą gyvenimą, mokymosi grupės, Web 2.0 technologijos, bendradarbiavimas

Santrauka

Dėl internetinių technologijų (Web 2.0) paplitimo galimybės mokytis ir šviestis visą gyvenimą smarkiai padidėjo. Šiame straipsnyje nagrinėjamas praktinis mokymosi visą gyvenimą įgyvendinimas.

Autorė teigia, kad šiais laikais atsirado galimybė burti mokymosi grupes internetinėje aplinkoje, įtraukiant socialinio bendravimo svetaines. Tokios grupės galėtų burtis atsižvelgiant į dalyvių interesus atspindinčias bendravimo temas ir galėtų būti naudingos žmonėms, kurie negali rasti būdų susitikti asmeniškai ir norintiems laisvalaikiu mokytis kartu su bendruomene (plg. Mokymasis visą gyvenimą, Longworth, 2001). Straipsnyje nagrinėjamos internetinių mokymosi grupių galimybės taikant SSGG (angl. SWOT) analizę.

Vieno iš atliktų empirinių tyrimų tikslas buvo atskleisti studentų, dalyvaujančių internetinių mokymosi grupių veikloje, asmenines patirtis ir požiūrius. Taip pat buvo tiriami į dalyviusorientuoti mokymosi metodai, kurie gali būti taikomi tokiose grupėse. Straipsnis grindžiamas empirinio tyrimo, kuriame dalyvavo studentai (n = 103), studijuojantys suaugusiųjų švietimą, rezultatais.

Author Biography

Szilvia Simándi, Eszterházy Károly University, Hungary

Eszterházy Károly University, Institute of Education, Hungary

Atsisiuntimai

Publikuota

2018-10-25

Kaip cituoti

Simándi, S. (2018). Mokymasis visą gyvenimą ir Web 2.0 priemonės: internetinės mokymosi grupės, skirtos aktyviam mokymuisi ir pilietiškumui skatinti. Pedagogika / Pedagogy, 131(3), 67–82. https://doi.org/10.15823/p.2018.34

Numeris

Skyriai

Straipsniai