Būsimųjų muzikos mokytojų rengimas įtraukiajam ugdymui
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2018.33Pagrindiniai žodžiai:
mokytojų rengimas, pedagoginės nuostatos, įtraukusis ugdymas, pedagoginė praktika, muzikos mokytojasSantrauka
Straipsnyje aptariama įtraukiojo ugdymo, kaip teikiančio lygias ugdymosi galimybes visiems ugdytiniams, nepaisant kultūrinių, socialinių ar kitokių skirtumų, problematika. Remiantis keturių tikslinės grupės interviu su muzikos pedagogikos studijų programų studentais ir pedagogais praktikais rezultatais analizuojama, kaip būsimieji muzikos mokytojai yra rengiami įtraukiajam ugdymui. Tyrimo rezultatai atskleidė kitoniškumo ribotą supratimą,gebėjimų užtikrinti įtraukųjį ugdymą stoką, nepakankamą mokytojų mentorių pasirengimą vadovauti studentų praktikai. Remiantis tyrimo rezultatais pateikiamos rekomendacijos, kaip tobulinti mokytojų rengimą.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2018 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.