Būsimųjų muzikos mokytojų rengimas įtraukiajam ugdymui

Authors

  • Rūta Girdzijauskienė Klaipėda University; Lithuanian Academy of Music and Theatre
  • Emilija Sakadolskienė Vytautas Magnus University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2018.33

Pagrindiniai žodžiai:

mokytojų rengimas, pedagoginės nuostatos, įtraukusis ugdymas, pedagoginė praktika, muzikos mokytojas

Santrauka

Straipsnyje aptariama įtraukiojo ugdymo, kaip teikiančio lygias ugdymosi galimybes visiems ugdytiniams, nepaisant kultūrinių, socialinių ar kitokių skirtumų, problematika. Remiantis keturių tikslinės grupės interviu su muzikos pedagogikos studijų programų studentais ir pedagogais praktikais rezultatais analizuojama, kaip būsimieji muzikos mokytojai yra rengiami įtraukiajam ugdymui. Tyrimo rezultatai atskleidė kitoniškumo ribotą supratimą,gebėjimų užtikrinti įtraukųjį ugdymą stoką, nepakankamą mokytojų mentorių pasirengimą vadovauti studentų praktikai. Remiantis tyrimo rezultatais pateikiamos rekomendacijos, kaip tobulinti mokytojų rengimą.

Author Biographies

Rūta Girdzijauskienė, Klaipėda University; Lithuanian Academy of Music and Theatre

Klaipėda University, Lithuania
Lithuanian Academy of Music and Theatre, Lithuania

Emilija Sakadolskienė, Vytautas Magnus University, Lithuania

Music Academy of Vytautas Magnus University, Lithuania

Atsisiuntimai

Publikuota

2018-10-25

Kaip cituoti

Girdzijauskienė, R., & Sakadolskienė, E. (2018). Būsimųjų muzikos mokytojų rengimas įtraukiajam ugdymui. Pedagogika / Pedagogy, 131(3), 48–66. https://doi.org/10.15823/p.2018.33

Numeris

Skyriai

Straipsniai