Bendramokslių žodinių pristatymų vertinimas anglų kalbos paskaitose: studentų-vertintojų požiūris

Authors

  • Aurelija Daukšaitė-Kolpakovienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Nemira Mačianskienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.150.6

Pagrindiniai žodžiai:

EFL, oral skills, peer assessment, students as assessors, university students

Santrauka

Tyrime nagrinėjamas tarpusavio vertinimas, kaip viena iš studentų aktyvaus įsitraukimo į mokymąsi formų, taikomas mokant anglų kaip užsienio kalbos. Pagrindiniu tyrimo klausimu siekta nustatyti studentų požiūrį į bendramokslių žodinio pristatymo tarpusavio vertinimą, jo naudą ir trūkumus, naudojant virtualias tarpusavio vertinimo formas bendramokslių žodinei produkcijai vertinti ir virtualų klausimyną po tarpusavio vertinimo. Teminė duomenų analizė rodo teigiamą studentų požiūrį į tarpusavio vertinimą, nes jis padėjo studentams tobulinti pristatymo gebėjimus, skatino labiau susikaupti anglų kalbos paskaitose, aktyviau klausyti ir dalyvauti bei geriau suprasti užduoties reikalavimus. Tarpusavio vertinimo trūkumai pristatant žodžiu buvo susiję su vertinimo metu patiriamu stresu, nes tai buvo sudėtinga patirtis, jų manymu, nepakankama jų anglų kalbos kompetencija arba nepakankamai suprasti pristatymui keliami reikalavimai, kuriais reikėjo remtis vertinant. Tyrimas leidžia daryti išvadą, kad tarpusavio vertinimas gali pasitarnauti kaip veiksmingas metodas kuriant aktyvų ir įtraukų mokymąsi užtikrinančią aplinką besimokantiems kalbų.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Daukšaitė-Kolpakovienė, A., & Mačianskienė, N. (2023). Bendramokslių žodinių pristatymų vertinimas anglų kalbos paskaitose: studentų-vertintojų požiūris. Pedagogika / Pedagogy, 150(2), 102–118. https://doi.org/10.15823/p.2023.150.6

Numeris

Skyriai

Straipsniai