Ikimokyklinio ugdymo mokytojų kontekstų kūrimo praktikos: aplinka kaip trečiasis ugdytojas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2023.150.5Pagrindiniai žodžiai:
Ugdymosi kontekstas, ikimokyklinio ugdymo pedagogas, Reggio Emilia prieiga, aplinka kaip trečiasis ugdytojasSantrauka
Straipsnyje aktualizuojamas aplinkos, kaip trečiojo ugdytojo, potencialas, atskleidžiama konteksto, kaip šiuolaikinės ugdymosi erdvės, organizavimo strategija, pristatoma ikimokyklinio ugdymo mokytojų patirtis kuriant įtraukiančius ugdymosi kontekstus, kuri apibendrinama išskiriant tris kontekstų kūrimo patirties tematinės analizės aspektus: mokytojo, kaip kontekstų kūrėjo, paveikslą, kuriančio vaiko veiklą ir įsitraukimą bei konteksto, kaip ugdymosi aplinkos kūrimo, procesą.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2023 Asta Lapėnienė, Ligita Neverauskienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.