Ikimokyklinio ugdymo mokytojų kontekstų kūrimo praktikos: aplinka kaip trečiasis ugdytojas

Authors

  • Asta Lapėnienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Ligita Neverauskienė

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.150.5

Pagrindiniai žodžiai:

Ugdymosi kontekstas, ikimokyklinio ugdymo pedagogas, Reggio Emilia prieiga, aplinka kaip trečiasis ugdytojas

Santrauka

Straipsnyje aktualizuojamas aplinkos, kaip trečiojo ugdytojo, potencialas, atskleidžiama konteksto, kaip šiuolaikinės ugdymosi erdvės, organizavimo strategija, pristatoma ikimokyklinio ugdymo mokytojų patirtis kuriant įtraukiančius ugdymosi kontekstus, kuri apibendrinama išskiriant tris kontekstų kūrimo patirties tematinės analizės aspektus: mokytojo, kaip kontekstų kūrėjo, paveikslą, kuriančio vaiko veiklą ir įsitraukimą bei konteksto, kaip ugdymosi aplinkos kūrimo, procesą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Lapėnienė, A., & Ligita Neverauskienė. (2023). Ikimokyklinio ugdymo mokytojų kontekstų kūrimo praktikos: aplinka kaip trečiasis ugdytojas. Pedagogika / Pedagogy, 150(2), 75–101. https://doi.org/10.15823/p.2023.150.5

Numeris

Skyriai

Straipsniai