Mokyklos ir šeimos komunikacijos modelis

Authors

  • Vaiva Juškienė Vilniaus kolegija
  • Vilija Stasiulienė Mažeikių „Ventos“ progimnazija

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2019.133.13

Pagrindiniai žodžiai:

šeima, mokykla, komunikacijos modelis, ugdymas(is) karjerai, neformaliojo ugdymo(si) veikla

Santrauka

Straipsnyje analizuojama mokyklos ir šeimos bendradarbiavimo problema. Teorinių šaltinių ir praktinės ugdomosios veiklos pagrindu autorės sukūrė komunikacinį bendradarbiavimo modelį, kuris grindžiamas neformaliąja ir ugdymo(si) karjerai veikla. Modelis patikrintas empiriškai. Daroma prielaida, kad sukurtasis modelis, susidedantis iš 4 komponentų (edukacinei komunikacijai keliamų tikslų; struktūrinių dalių, atspindinčių komunikaciją įgyvendinančias neformaliojo ir ugdymo(si) karjerai veiklas; esamų ir prognozuojamų efektyvios komunikacijos trikdžių; efektyvios komunikacijos tarp šeimos ir mokyklos įgyvendinimo ir tobulinimo būdų), yra veiksmingas, tobulinant šeimos ir mokyklos bendradarbiavimą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2019-07-13

Kaip cituoti

Juškienė, V., & Stasiulienė, V. (2019). Mokyklos ir šeimos komunikacijos modelis. Pedagogika / Pedagogy, 133(1), 227–247. https://doi.org/10.15823/p.2019.133.13

Numeris

Skyriai

Straipsniai