Pradinių klasių mokinių vertybių ugdymas naudojant informacines komunikacines technologijas

Authors

  • Renata Kondratavičienė Vytautas Magnus University

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2019.133.11

Pagrindiniai žodžiai:

pradinių klasių mokiniai, vertybės, IKT

Santrauka

Straipsnyje analizuojama vertybių samprata, pradinių klasių mokinių vertybių ugdymo svarba, informacinių komunikacinių technologijų naudojimo (toliau – IKT) poveikis ugdant mokinių vertybes, pagrindžiamas IKT naudojimo ugdant vertybes reikšmingumas. Siekta išsiaiškinti, kokios IKT ir kaip padeda ugdyti pradinių klasių mokinių vertybes. Tyrimo rezultatai parodė, kad tikslingas IKT naudojimas pradinėse klasėse padeda pedagogui ugdyti pradinių klasių mokinių atsakingumą, sąžiningumą, nuoširdumą, pagarbą, pakantumą, atjautą, poreikį tobulėti, nuolatinį mokymąsi bei partnerystę.

Author Biography

Renata Kondratavičienė, Vytautas Magnus University

Vytauto Didžiojo universitetas, Švietimo akademija

Atsisiuntimai

Publikuota

2019-07-13

Kaip cituoti

Kondratavičienė, R. . (2019). Pradinių klasių mokinių vertybių ugdymas naudojant informacines komunikacines technologijas. Pedagogika / Pedagogy, 133(1), 202–216. https://doi.org/10.15823/p.2019.133.11

Numeris

Skyriai

Straipsniai