Pradinių klasių mokinių vertybių ugdymas naudojant informacines komunikacines technologijas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2019.133.11Pagrindiniai žodžiai:
pradinių klasių mokiniai, vertybės, IKTSantrauka
Straipsnyje analizuojama vertybių samprata, pradinių klasių mokinių vertybių ugdymo svarba, informacinių komunikacinių technologijų naudojimo (toliau – IKT) poveikis ugdant mokinių vertybes, pagrindžiamas IKT naudojimo ugdant vertybes reikšmingumas. Siekta išsiaiškinti, kokios IKT ir kaip padeda ugdyti pradinių klasių mokinių vertybes. Tyrimo rezultatai parodė, kad tikslingas IKT naudojimas pradinėse klasėse padeda pedagogui ugdyti pradinių klasių mokinių atsakingumą, sąžiningumą, nuoširdumą, pagarbą, pakantumą, atjautą, poreikį tobulėti, nuolatinį mokymąsi bei partnerystę.
Atsisiuntimai
Publikuota
2019-07-13
Kaip cituoti
Kondratavičienė, R. . (2019). Pradinių klasių mokinių vertybių ugdymas naudojant informacines komunikacines technologijas. Pedagogika / Pedagogy, 133(1), 202–216. https://doi.org/10.15823/p.2019.133.11
Numeris
Skyriai
Straipsniai