Antrokų ir jų tėvų įsitikinimų apie lietuvių kalbos mokymąsi ryšiai su lietuvių kalbos pasiekimais

Authors

  • Emilė Baranauskaitė Vilniaus universitetas
  • Saulė Raižienė Vilniaus universitetas
  • Gintautas Šilinskas Jyväskylä universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.149.6

Pagrindiniai žodžiai:

įsitikinimai apie gebėjimus, užduoties vertė, tėvų lūkesčiai, lietuvių kalbos pasiekimai

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamos 2-os klasės mokinių ir jų tėvų įsitikinimų apie lietuvių kalbos mokymąsi sąsajos su mokinių pasiekimais. Nustatyta, kad mokinių įsitikinimai apie savo gebėjimus, susidomėjimas lietuvių kalba, tėvų lūkesčiai bei 2-os klasės pasiekimai tarpusavyje siejasi teigiamais ryšiais. Kontroliuojant vaiko lytį, tėvų išsilavinimą bei 1-os klasės pasiekimus, geresnius pasiekimus 2-oje klasėje prognozuoja aukštesni tėvų lūkesčiai ir geresni vaikų savų gebėjimų vertinimai.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Baranauskaitė, E., Raižienė, S., & Šilinskas, G. (2023). Antrokų ir jų tėvų įsitikinimų apie lietuvių kalbos mokymąsi ryšiai su lietuvių kalbos pasiekimais. Pedagogika / Pedagogy, 149(1), 123–142. https://doi.org/10.15823/p.2023.149.6

Numeris

Skyriai

Straipsniai