7–8 klasių mergaičių ir berniukų bei jų tėvų motyvuojančių įsitikinimų apie matematiką sąsajos

Authors

  • Emilė Baranauskaitė Vilniaus universitetas
  • Dovilė Butkienė Vilniaus universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.150.9

Pagrindiniai žodžiai:

įsitikinimai apie matematinius gebėjimus, įsitikinimai apie matematikos vertę, lyčių skirtumai, tėvų-vaikų sąveika

Santrauka

Straipsnyje pristatomos 7–8 klasių mokinių bei jų tėvų įsitikinimų apie matematinius gebėjimus ir matematikos vertę sąsajos bei šių įsitikinimų palyginimas lyties atžvilgiu. Nustatyta, kad vaikų motyvuojantys įsitikinimai yra susiję su jų tėvų įsitikinimais apie matematiką. Mergaitės apie savo matematinius gebėjimus ir matematikos dalyką atsiliepė prasčiau nei tuos pačius matematikos pasiekimus turintys berniukai, tačiau jų tėvų įsitikinimai apie matematiką lyties atžvilgiu nesiskyrė.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Baranauskaitė, E., & Butkienė, D. (2023). 7–8 klasių mergaičių ir berniukų bei jų tėvų motyvuojančių įsitikinimų apie matematiką sąsajos. Pedagogika / Pedagogy, 150(2), 171–190. https://doi.org/10.15823/p.2023.150.9

Numeris

Skyriai

Straipsniai