7–8 klasių mergaičių ir berniukų bei jų tėvų motyvuojančių įsitikinimų apie matematiką sąsajos
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2023.150.9Pagrindiniai žodžiai:
įsitikinimai apie matematinius gebėjimus, įsitikinimai apie matematikos vertę, lyčių skirtumai, tėvų-vaikų sąveikaSantrauka
Straipsnyje pristatomos 7–8 klasių mokinių bei jų tėvų įsitikinimų apie matematinius gebėjimus ir matematikos vertę sąsajos bei šių įsitikinimų palyginimas lyties atžvilgiu. Nustatyta, kad vaikų motyvuojantys įsitikinimai yra susiję su jų tėvų įsitikinimais apie matematiką. Mergaitės apie savo matematinius gebėjimus ir matematikos dalyką atsiliepė prasčiau nei tuos pačius matematikos pasiekimus turintys berniukai, tačiau jų tėvų įsitikinimai apie matematiką lyties atžvilgiu nesiskyrė.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2023 Emilė Baranauskaitė, Dovilė Butkienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.