STEAM ugdymas ikimokyklinėje įstaigoje taikant LEGO Education metodiką ir priemones

Authors

  • Birutė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Goda Stonkuvienė Vilniaus universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2022.148.6

Pagrindiniai žodžiai:

ikimokyklinis ugdymas, STEAM ugdymas, STEAM gebėjimai, LEGO education metodika ir priemonės

Santrauka

Tiriamas ikimokyklinio amžiaus vaikų gebėjimų ugdymasis, kurį skatina LEGO education metodikos ir priemonių naudojimas. Tyrime dalyvavo 12 pedagogų. Po organizuotų veiklų jie reflektavo vaikų pasiekimų ugdymąsi, organizavimo sėkmes, sunkumus, siūlė idėjas veikloms tobulinti. Analizuojant duomenis išryškėjo šios metodikos ir priemonių nauda vaikų pasiekimų augimui (STEAM gebėjimų, problemų sprendimo, komandinio darbo, konfliktų valdymo, lyderystės, bendradarbiavimo, vaidybinių gebėjimų ugdymuisi).

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Autukevičienė, B., & Stonkuvienė, G. (2023). STEAM ugdymas ikimokyklinėje įstaigoje taikant LEGO Education metodiką ir priemones. Pedagogika / Pedagogy, 148(4), 106–128. https://doi.org/10.15823/p.2022.148.6

Numeris

Skyriai

Straipsniai