STEAM ugdymas ikimokyklinėje įstaigoje taikant LEGO Education metodiką ir priemones
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2022.148.6Pagrindiniai žodžiai:
ikimokyklinis ugdymas, STEAM ugdymas, STEAM gebėjimai, LEGO education metodika ir priemonėsSantrauka
Tiriamas ikimokyklinio amžiaus vaikų gebėjimų ugdymasis, kurį skatina LEGO education metodikos ir priemonių naudojimas. Tyrime dalyvavo 12 pedagogų. Po organizuotų veiklų jie reflektavo vaikų pasiekimų ugdymąsi, organizavimo sėkmes, sunkumus, siūlė idėjas veikloms tobulinti. Analizuojant duomenis išryškėjo šios metodikos ir priemonių nauda vaikų pasiekimų augimui (STEAM gebėjimų, problemų sprendimo, komandinio darbo, konfliktų valdymo, lyderystės, bendradarbiavimo, vaidybinių gebėjimų ugdymuisi).
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2023 Birutė Autukevičienė, Goda Stonkuvienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.