Lietuvių kaip svetimosios kalbos nerimas tautinių mažumų mokyklose
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2023.149.7Pagrindiniai žodžiai:
svetimosios kalbos nerimas, lietuvių kalba kaip svetimoji, kalbos mokymasis, faktorinė analizė, regresinė daugianarė analizė, koreliacinė analizėSantrauka
Straipsnio tikslas – atskleisti, kas tautinių mažumų mokiniams sukelia lietuvių kalbos kaip svetimosios nerimą, koks jis yra, kaip jis veikia pasiekimus. Analizuoti 125 mokinių iš 3 Vilniaus gimnazijų nerimo skalės teiginių įvertinimai. Atlikta duomenų faktorinė, regresinė ir koreliacinė analizė.
Atsisiuntimai
Publikuota
2023-09-18
Kaip cituoti
Miškinytė, R., & Vilkienė, L. (2023). Lietuvių kaip svetimosios kalbos nerimas tautinių mažumų mokyklose. Pedagogika / Pedagogy, 149(1), 143–162. https://doi.org/10.15823/p.2023.149.7
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2023 Rugilė Miškinytė, Loreta Vilkienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.