Lietuvių kaip svetimosios kalbos nerimas tautinių mažumų mokyklose

Authors

  • Rugilė Miškinytė Vilniaus universitetas
  • Loreta Vilkienė Vilniaus universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.149.7

Pagrindiniai žodžiai:

svetimosios kalbos nerimas, lietuvių kalba kaip svetimoji, kalbos mokymasis, faktorinė analizė, regresinė daugianarė analizė, koreliacinė analizė

Santrauka

Straipsnio tikslas – atskleisti, kas tautinių mažumų mokiniams sukelia lietuvių kalbos kaip svetimosios nerimą, koks jis yra, kaip jis veikia pasiekimus. Analizuoti 125 mokinių iš 3 Vilniaus gimnazijų nerimo skalės teiginių įvertinimai. Atlikta duomenų faktorinė, regresinė ir koreliacinė analizė.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Miškinytė, R., & Vilkienė, L. (2023). Lietuvių kaip svetimosios kalbos nerimas tautinių mažumų mokyklose. Pedagogika / Pedagogy, 149(1), 143–162. https://doi.org/10.15823/p.2023.149.7

Numeris

Skyriai

Straipsniai