Indonezijos švietimo paslaugų kokybė: lyderystės ir visuotinės kokybės vadybos įtaka
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2023.149.5Pagrindiniai žodžiai:
lyderystė, įgyvendinimas, visuotinės kokybės vadyba, švietimo paslaugų kokybėSantrauka
Šio tyrimo pagrindinė prielaida – žemi mokinių skaitymo ir rašymo pasiekimai ir prastas jų socialinės raidos vystymasis. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti lyderystės ir visuotinės kokybės vadybos (VKV) diegimo įtaką švietimo paslaugų kokybei Banteno mokyklose (Indonezija). Tyrime dalyvavo 100 žmonių: 50 mokinių ir 50 mokytojų. Kiekybiniai metodai buvo taikomi kartu su aiškinamaisiais metodais ir koreliaciniu tyrimo dizainu. Tyrimo duomenys gauti iš apklausos klausimynų, stebėjimo lapų ir atliktos dokumentų analizės. Tyrimo instrumentai buvo taikomi diegti lyderystės ir visuotinės kokybės vadybos (VKV) švietimo paslaugų kokybės sistemą Banteno mokyklose (Indonezija).
Duomenų analizei buvo naudojami aprašomieji duomenys, taikoma Pearsono koreliacija, dviguba ir dalinė koreliacija, regresinės analizės metodai. Gauti rezultatai parodė, kad lyderystės ir visuotinės kokybės vadybos (VKV) diegimas teigiamai veikia švietimo paslaugų kokybę 11,8 proc. ir 19 proc. Abu kintamieji yra kaip nepriklausomi kintamieji, teigiamai veikiantys švietimo paslaugų kokybę. Šie rezultatai rodo, kad vadovo lyderio vaidmuo daro įtaką švietimo paslaugų kokybei. Tolesni tyrimai, kuriuose būtų naudojami kiti kintamieji ir metodai bei įvairesnė imtis, praturtintų švietimo paslaugų kokybės tyrimų rezultatus.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2023 Anis Fauzi
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.