Auditorinio ir nuotolinio kontaktinio mokymo(si) virtualioje erdvėje integravimo prielaidos aukštojo mokslo koleginiu ir universitetiniu lygmeniu: studentų požiūris ir patirtys

Authors

  • Živilė Advilonienė VDU KTF

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2022.147.3

Pagrindiniai žodžiai:

auditorinis mokymasis, nuotolinis kontaktinis mokymasis, nuotolinis mokymasis, auditorinio ir nuotolinio kontaktinio mokymosi virtualioje erdvėje integravimas, COVID-19 pandemija

Santrauka

COVID-19 pandemija karantino sąlygomis lėmė būtinybę užtikrinti nuotolinių
studijų sklandumą ir kokybę. Straipsnyje pristatomi empirinio tyrimo radiniai apie studentų
patirtis pandemijos metu dėl karantino ribojimų studijuojant kontaktiniu būdu virtualioje
erdvėje bei mišriu būdu; gvildenant mišraus studijų modelio integravimo prielaidas aukštajame
moksle. Tyrimas atskleidė, kad palankiai vertinama nuolatinių mišrių studijų galimybė, tačiau
nepritariama vien nuotoliniam studijų modeliui.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Advilonienė, Živilė. (2023). Auditorinio ir nuotolinio kontaktinio mokymo(si) virtualioje erdvėje integravimo prielaidos aukštojo mokslo koleginiu ir universitetiniu lygmeniu: studentų požiūris ir patirtys. Pedagogika / Pedagogy, 147(3), 58–80. https://doi.org/10.15823/p.2022.147.3

Numeris

Skyriai

Straipsniai