Auditorinio ir nuotolinio kontaktinio mokymo(si) virtualioje erdvėje integravimo prielaidos aukštojo mokslo koleginiu ir universitetiniu lygmeniu: studentų požiūris ir patirtys
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2022.147.3Pagrindiniai žodžiai:
auditorinis mokymasis, nuotolinis kontaktinis mokymasis, nuotolinis mokymasis, auditorinio ir nuotolinio kontaktinio mokymosi virtualioje erdvėje integravimas, COVID-19 pandemijaSantrauka
COVID-19 pandemija karantino sąlygomis lėmė būtinybę užtikrinti nuotolinių
studijų sklandumą ir kokybę. Straipsnyje pristatomi empirinio tyrimo radiniai apie studentų
patirtis pandemijos metu dėl karantino ribojimų studijuojant kontaktiniu būdu virtualioje
erdvėje bei mišriu būdu; gvildenant mišraus studijų modelio integravimo prielaidas aukštajame
moksle. Tyrimas atskleidė, kad palankiai vertinama nuolatinių mišrių studijų galimybė, tačiau
nepritariama vien nuotoliniam studijų modeliui.
Atsisiuntimai
Publikuota
2023-09-18
Kaip cituoti
Advilonienė, Živilė. (2023). Auditorinio ir nuotolinio kontaktinio mokymo(si) virtualioje erdvėje integravimo prielaidos aukštojo mokslo koleginiu ir universitetiniu lygmeniu: studentų požiūris ir patirtys. Pedagogika / Pedagogy, 147(3), 58–80. https://doi.org/10.15823/p.2022.147.3
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2022 Živilė Advilonienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.