Ugdymo(si) šeimoje procesas: teorinis konceptas ir teisinis reglamentavimas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2022.148.8Pagrindiniai žodžiai:
ugdytinis, šeima, ugdymas(is) šeimoje, ugdymo(si) šeimoje teisinis reglamentavimasSantrauka
Straipsnyje analizuojamas ugdymo(si) šeimoje proceso organizavimas Lietuvoje. Pasirinkta aprašomoji reiškinio tyrinėjimo prieiga, taikant iš dalies struktūrizuotos turinio (angl. content) analizės metodiką. Straipsnio tikslas – išryškinti ugdymosi šeimoje sampratos ir proceso teisinio reglamentavimo diskusinius klausimus. Išanalizavus teisės aktus, darytina išvada, kad dokumentuose stokojama aiškaus ugdymo(si) šeimoje proceso dedamųjų reglamentavimo.
Atsisiuntimai
Publikuota
2023-09-18
Kaip cituoti
Naidaitė, E., & Stasiūnaitienė, E. (2023). Ugdymo(si) šeimoje procesas: teorinis konceptas ir teisinis reglamentavimas. Pedagogika / Pedagogy, 148(4), 149–166. https://doi.org/10.15823/p.2022.148.8
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2022 Edita Naidaitė, Eglė Stasiūnaitienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.