Ugdymo(si) šeimoje procesas: teorinis konceptas ir teisinis reglamentavimas

Authors

  • Edita Naidaitė Kauno Maironio universitetinė gimnazija
  • Eglė Stasiūnaitienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2022.148.8

Pagrindiniai žodžiai:

ugdytinis, šeima, ugdymas(is) šeimoje, ugdymo(si) šeimoje teisinis reglamentavimas

Santrauka

Straipsnyje analizuojamas ugdymo(si) šeimoje proceso organizavimas Lietuvoje. Pasirinkta aprašomoji reiškinio tyrinėjimo prieiga, taikant iš dalies struktūrizuotos turinio (angl. content) analizės metodiką. Straipsnio tikslas – išryškinti ugdymosi šeimoje sampratos ir proceso teisinio reglamentavimo diskusinius klausimus. Išanalizavus teisės aktus, darytina išvada, kad dokumentuose stokojama aiškaus ugdymo(si) šeimoje proceso dedamųjų reglamentavimo.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Naidaitė, E., & Stasiūnaitienė, E. (2023). Ugdymo(si) šeimoje procesas: teorinis konceptas ir teisinis reglamentavimas. Pedagogika / Pedagogy, 148(4), 149–166. https://doi.org/10.15823/p.2022.148.8

Numeris

Skyriai

Straipsniai