Indonezijos Islamo universiteto būsimųjų biologijos mokytojų mokymosi stiliai
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2023.149.11Pagrindiniai žodžiai:
Islamo universiteto būsimieji biologijos mokytojai (angl. PBTs-IU), Felderio-Silvermano mokymosi stilius (angl. FSLS), aktyvus/refleksyvus, jutiminis/intuityvus, nuoseklus/globalus, vizualinis/žodinisSantrauka
Šio tyrimo tikslas – nustatyti Islamo universiteto būsimųjų biologijos mokytojų (angl. PBTs-IU) mokymosi stilius COVID-19 pandemijos metu. Šiame tyrime naudotas mišrusis metodas pagal aiškinamąjį nuoseklųjį tyrimo planą. Duomenims rinkti naudotas Felderio- Silvermano mokymosi stiliaus (angl. FSLS) testas. Taikytas ir interviu metodas duomenims apie studentų mokymosi stilius papildyti. Kiekybiniame etape duomenys buvo gauti iš klausimyno, kurį užpildė 195 būsimieji biologijos mokytojai po mokymosi internetu, kurio metu buvo naudojama WhastApp, Google Classroom ir Google Meet kaip mokymosi priemonės. Siekiant papildyti kiekybinį tyrimą, kokybinio etapo metu buvo renkami duomenys iš interviu. Duomenų analizė atlikta naudojant aprašomąją statistiką ir trianguliaciją. Rezultatai rodo, kad mokydamiesi internetu PBTs-IU praktikuoja mokymąsi pagal mokymosi stilių dimensijas: aktyviajame – socialiai orientuotą mokymąsi, jutiminiame – esamus būdus, konkrečią medžiagą, atidumą detalėms, vaizdiniame – paveikslėlius, nuosekliajame – nuoseklią pažangą.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2023 M. Haviz, Ika Metiza Maris, Ervina Nasrul, David Azis, Lufri Lufri

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.