Mokinių kritinio mąstymo raiška socialiai jautriame lytiškumo ugdymo turinyje

Authors

  • Marius Bytautas Vytauto Didžiojo universitetas
  • Sigitas Daukilas Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2022.146.10

Pagrindiniai žodžiai:

socialinis jautrumas, lytiškumo ugdymo turinys, kritinis mąstymas

Santrauka

Įgyvendinant SLURŠ programą, mokyklose dažnai stebimas stručio sindromo reiškinys, skeptiškai vertinant programos siekinius ir įgyvendinimo strategijas, ypač dėl socialiai jautraus jos turinio. Straipsnyje argumentuojama socialiai jautraus lytiškumo ugdymo turinio pažinimo procesą grįsti kritinio mąstymo metodologine prieiga. Tyrimo metu identifikuotos socialiai jautrios lytiškumo ugdymo temos bei ištirti mokinių kritinio mąstymo raiškos požymiai socialiai jautriame lytiškumo ugdymo turinyje.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Bytautas, M., & Daukilas, S. (2023). Mokinių kritinio mąstymo raiška socialiai jautriame lytiškumo ugdymo turinyje. Pedagogika / Pedagogy, 146(2), 184–208. https://doi.org/10.15823/p.2022.146.10

Numeris

Skyriai

Straipsniai