Žinantis daugiau nei mama, bet vis tiek nepakankamai: vidurinių mokyklų mokinių patirtys, mokantis finansinio raštingumo
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2022.145.1Pagrindiniai žodžiai:
finansinis raštingumas, vidurinė mokykla, ugdymasSantrauka
Finansinis raštingumas vaidina labai svarbų vaidmenį plėtojant ekonominį ir finansinį stabilumą visame pasaulyje. Be to, tai daro didelę įtaką žmonių ekonominei gerovei ir gyvenimo kokybei. Nors literatūroje apie finansinio raštingumo ugdymą teigiama, kad tikrasis žmonių finansinis raštingumas gerėja nežymiai, svarbu suprasti, kaip mokymosi procesas yra susijęs ir su mokinių įgyta kompetencija. Taigi, reikalingas gilesnis supratimas, kuris atskleistų vidurinių mokyklų mokinių patirtis, pateiktų atsakymus ir padėtų identifikuoti ateities tyrimų kryptis. Šis kokybinis tyrimas, kurio metu buvo atlikti interviu su 12 Islandijos šešiolikmečių, vidurinės mokyklos moksleivių, atskleidė tris temas. Kokybinės analizės rezultatas rodo, kad mokiniai ragina gerinti finansinio raštingumo ugdymą, finansinį švietimą, kuris tiesiogiai veikia esamą situaciją ir padeda pasiruošti ateičiai, galiausiai pats svarbiausias siūlymas – finansinio raštingumo mokymąsi padaryti privalomą visiems vidurinių mokyklų mokiniams.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2022 Sigurður Guðjónsson, Sigurbjorg Maren Jonsdottir, Inga Minelgaitė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.