Kokybinis suaugusiųjų savivados pasirengimo tyrimas neformaliose profesinės anglų kalbos nuotolinėse studijose: lietuvių studentų perspektyva
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2022.146.5Pagrindiniai žodžiai:
savivada pagrįsto mokymo(si) pasirengimas, savivada, suaugusiųjų švietimas, nuotolinis mokymas(is), profesinė anglų kalbaSantrauka
Šiuo tyrimu buvo siekiama ištirti Lietuvos studentų požiūrį į veiksnius, susijusius su savivada pagrįstu mokymusi. Šia me straipsny je pateikiami suaugusių jų savivados pasirengimo neformaliose profesinės anglų kalbos nuotolinėse studijose kokybinio tyrimo rezultatai. Tyrimas vykdytas pandemijos (2021 m. spalio, lapkričio mėn.) laikotarpiu, tuomet profesinės anglų kalbos mokymai vis dar buvo organizuojami nuotoliniu būdu, o tai reikalauja tam tikrų įgūdžių, įskaitant besimokančiųjų atsakomybę, autonomiją, – visa ta i edukologijos moksle yra siejami su savivados sąvoka. Šiuo kokybiniu t yrimu buvo siekiama ištirti Lietuvos suaugusių studentų požiūrį į veiksnius, su sijusius su pasirengimu savivada pagrįstam mokymuisi . Tyrimo rezultatai atskleidė, kad dauguma suaugusių besimokančiųjų turėjo daugiausia teigiamą požiūrį į tokius aspektus kaip savikontrolė bei noras mokytis. Vis dėlto, nors apklausos dalyviai laikė save disciplinuotais, organizuotais, atsakingais, norinčiais gauti naujos informacijos, gebančiais rasti reikiamą informaciją, dauguma jų akcentavo mokytojo vaidmens svarbą, padedant nustatyti mokymo(-si) tikslus bei įvertinti progresą mokymo(-si) procese. Tyrimas atskleidė tam tikrą suaugusių besimokančiųjų perspektyvą, kuri gali padėti mokytojams sudaryti tinkamas mokymo(-si) strategijas savivadai ugdyti.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2022 Laura Kildė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.