Gabių vaikų ugdymas: Lietuvos mokytojų požiūrio ir patyrimų analizė

Authors

  • Daiva Grakauskaitė-Karkockienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Viktorija Sičiūnienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2022.147.6

Pagrindiniai žodžiai:

Lietuvos mokytojai, gabūs vaikai, mokytojų požiūris, gabių vaikų ugdymo patyrimas

Santrauka

Tiriamas mokytojų požiūris į gabių vaikų ugdymą. Naudotas klausimynas.
Tyrime dalyvavo 500 Lietuvos mokytojų. Mokytojų požiūrį ir patyrimą ugdant gabius vaikus galima įvertinti kaip labiau neigiamą. Mokytojai susiduria su kliūtimis, kurios yra nulemtos tiek objektyvių (didelio krūvio, laiko stokos, kompetencijų stokos ir kt.), tiek subjektyvių priežasčių (kolegų nepalankaus požiūrio, nepalankaus požiūrio į gabius vaikus, motyvacijos stokos ir kt.).

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Grakauskaitė-Karkockienė, D. ., & Sičiūnienė, V. (2023). Gabių vaikų ugdymas: Lietuvos mokytojų požiūrio ir patyrimų analizė. Pedagogika / Pedagogy, 147(3), 125–146. https://doi.org/10.15823/p.2022.147.6

Numeris

Skyriai

Straipsniai