Gabių vaikų ugdymas: Lietuvos mokytojų požiūrio ir patyrimų analizė
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2022.147.6Pagrindiniai žodžiai:
Lietuvos mokytojai, gabūs vaikai, mokytojų požiūris, gabių vaikų ugdymo patyrimasSantrauka
Tiriamas mokytojų požiūris į gabių vaikų ugdymą. Naudotas klausimynas.
Tyrime dalyvavo 500 Lietuvos mokytojų. Mokytojų požiūrį ir patyrimą ugdant gabius vaikus galima įvertinti kaip labiau neigiamą. Mokytojai susiduria su kliūtimis, kurios yra nulemtos tiek objektyvių (didelio krūvio, laiko stokos, kompetencijų stokos ir kt.), tiek subjektyvių priežasčių (kolegų nepalankaus požiūrio, nepalankaus požiūrio į gabius vaikus, motyvacijos stokos ir kt.).
Atsisiuntimai
Publikuota
2023-09-18
Kaip cituoti
Grakauskaitė-Karkockienė, D. ., & Sičiūnienė, V. (2023). Gabių vaikų ugdymas: Lietuvos mokytojų požiūrio ir patyrimų analizė. Pedagogika / Pedagogy, 147(3), 125–146. https://doi.org/10.15823/p.2022.147.6
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2022 Daiva Grakauskaitė-Karkockienė, Viktorija Sičiūnienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.